X4lt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Beste Vodafone Community Moderators,

 

Ik zou graag mijn vodafone en mijn ziggo account ontkoppeld hebben. Het betreft namelijk een oud ziggo account welke wat mij betreft ook verwijderd kan worden.

 

Alvast bedankt.

Gr Pim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Goedemorgen @X4lt, welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Goedemorgen @X4lt, welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd 🙂

X4lt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, ik heb tevens een ander probleem als ik mijn vodafone abonnement wil verlengen krijg ik een foutmelding "error 500" op het moment dat ik het abonnement aan de "winkelwagen" probeer toe te voegen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @X4lt 
Als je mij laat weten welk abonnement je graag zou willen als verlenging dan kijk ik hier graag voor je naar! 🙂 

X4lt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cicilia, Het betreft een sim only (red unlimited) verlengen van 1 jaar (Tevens is er een ziggo abonnement op mijn adres).

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Yes, helemaal duidelijk @X4lt. Ik heb de verlenging voor je besteld. Je krijgt zo een e-mail en daar kan je akkoord op geven. Na jouw akkoord zal de bestelling pas verwerkt worden. Op deze manier kan je rustig nog even de bestelling vooraf doorlezen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic