kersen59

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet mobiel internetten alleen bellen

Sinds vanavond kan ik niet intenetten, alleen via wifi
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kersen59
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb geen SMS ontvangen en met 3gb internet zit ik er nooit boven. Zoals ik naderhand al eerder meldde, mijn internet deed het na een tijd weer , er zal wel een storing bij vodafone geweest zijn, want je kon ook door een storing niet met de vodafone crew chatten. Heb nu geen probleem meer.

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is niet erg veel informatie.
Heb je al eens bekeken of de dekkinskaart problemen aantoont in je regio? Zou je ook even kunnen testen (als dit mogelijk is met je toestel) gebruik te maken van het 2G netwerk.

Ik lees aan je bericht dat je wel kunt bellen/smsen behalve dus gebruik maken van het web?
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens of mobiele gegevens aan staan en je internet strings via http://handleidingen.vodafone.nl
Staan die goed en zie je verder niks op de dekkingskaart raad ik je aan om eens contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe het simkaartje is aangemeld en of er een blokkade etc. op staat
Siteshapers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde maar alleen bij mijn ipad. Ik heb duiding en de telefoon doet het maar de iPad maakt geen databerbinding meer aan. Alle instelling al opnieuw gedaan maar lijkt erop dat de data op de kaart is geblokkeerd. Er is namelijk een sms gestuurd hierover omdat ik 100 EUR over bundel heen ben. Maar dat kan helemaal niet want ik heb nog 4 GB over. Kan het zijn dat de duosims verkeerd worden uitgelezen en daarom maar geblokkeerd? En klantenservice reageert niet (twitter)
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je het aan om meer duidelijkheid te krijgen via de chat of facebook
Vanuit hier kan ik jullie helaas niet mee verder helpen omdat hier geen prive gegevens gedeeld worden
kersen59
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog even terugkomend op het bericht. Had gecontroleerd of er een storing was bij mij in het gebied, dat was niet het geval en de gegevens voor mobiel internetten staan goed. Zag wel dat er een storing was bij het forum, er was tijdelijk geen chat mogelijk met de crew, dus zal het daar wel aan gelegen hebben, een storing bij vodafone zelf, want nadat ik na uitschakelen nu weer de telefoon heb ingeschakeld, doet alles het weer naar behoren.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
kersen59

Als je een sms ontvangt dat je 100 euro buiten je tegoed hebt verbruikt dan wordt je mobiel internet geblokkeerd. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat je internet nu niet meer werkt.
kersen59
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb geen SMS ontvangen en met 3gb internet zit ik er nooit boven. Zoals ik naderhand al eerder meldde, mijn internet deed het na een tijd weer , er zal wel een storing bij vodafone geweest zijn, want je kon ook door een storing niet met de vodafone crew chatten. Heb nu geen probleem meer.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Fijn dat het alweer is opgelost kersen59 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic