jerommeke1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G verbinding activeren na een toestelwijziging

Ik heb 3 maanden geleden een samsung galaxy note 4 aangeschaft. hiervoor had ik een iphone 5. Ik dacht dat ik automatisch weer gebruik kon maken van het 4G netwerk en dat hij dit ook deed. nu staat er steeds H+ en dacht ik dat dit 4G was. nu heeft een vriend van mij afgelopen week ook de note 4 gekocht en bij hem stond er wel 4G vanboven in het scherm. Hoe pas ik dit aan op mijn note 4?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Bij netwerk modus dien je te kijken of er 4g of LTE staat aangevinkt.
Je kunt ook altijd handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op he vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan. Wat je ook altijd kan doen is een kruistest. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart dan krijg je natuurlijk een nieuwe. Zowel de kruistest en de simwissel kun je uitvoeren in een vodafone winkel. Mijn collega's helpen je er graag verder mee.
Tevens kun je via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml controleren of er een storing, werkzaamheden of hoe de dekking is.
Via de klantenservice kun je kijken of daar ook alles correct staat (www.vodafone.nl/support/contact)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Bij netwerk modus dien je te kijken of er 4g of LTE staat aangevinkt.
Je kunt ook altijd handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op he vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan. Wat je ook altijd kan doen is een kruistest. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart dan krijg je natuurlijk een nieuwe. Zowel de kruistest en de simwissel kun je uitvoeren in een vodafone winkel. Mijn collega's helpen je er graag verder mee.
Tevens kun je via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml controleren of er een storing, werkzaamheden of hoe de dekking is.
Via de klantenservice kun je kijken of daar ook alles correct staat (www.vodafone.nl/support/contact)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic