BdoubleU

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan niet inloggen vodafoneziggo app

Ik krijg deze melding als ik wil inloggen in de app:

www.vodafone.nl -

Additional security check is required

Ik zou dan een vakje moeten aanvinken dat ik geen robot ben. Maar dit vakje is nergens te zien. Resultaat is dat ik niet verder kom met de log in…

Iemand een oplossing ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi allen, 

Een nieuwe update! Het probleem is sinds gisteravond 19:20 uur afgemeld en opgelost. Jullie zouden nu weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app 🙂

Bekijk in context

25 Reacties 25
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @BdoubleU, goedemorgen en welkom hier!

Wat onhandig dat je op dit moment niet kan inloggen in de Vodafone&Ziggo App. Het vakje om aan te vinken dat je geen robot bent is inderdaad niet zichtbaar op de screenshots. Het wordt je dan wel heel lastig gemaakt om deze check te doorlopen. Heb je al eens geprobeerd om de Vodafone&Ziggo App te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit wil nog wel eens wat gekke problemen oplossen. 

Polako

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem. De geboden oplossing heeft in eerste instantie voor de iphone geholpen, maar voor de ipad wil het niet vlotten. Na weer te hebben uitgelogd met de iphone heeft deze nu weer hetzelfde probleem.

 

Aanvulling:  heb vanmorgen wel op iPad en iPhone IOS 18 geïnstalleerd. Kan dit er mee te maken hebben?

BdoubleU
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Vanochtend de nieuwe versie van de app ontvangen en geinstalleerd. Toen werkte het even. 
Echter zojuist nog eens gekeken en toen was het probleem weer terug. 
Zojuist dan ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft hetzelfde. 

J Shortland

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook hetzelfde probleem.

Als deze nieuwe feature eerst getest was, geworden, geweest, dan had het wellicht beter gegaan...

Zoals met de verzending van de facturen. Dat gaat namelijk altijd goed... 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi all!

Even een update vanaf deze kant. Er is inmiddels een ticket gelogd bij onze technische dienst, aangezien er vanaf vanochtend problemen zijn met het inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Het probleem is in onderzoek. Een verwachtte oplostijd is nog niet bekend, maar zodra er nieuws is laten we het hier uiteraard weten.

Plony53

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ook niet ik was zelfs bang dat ik gehackt was maar zie nu dat meerdere mensen er last van hebben dus wacht het maar even af denk 

dedennis69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia!

 

Heb je al nieuws? De laatste update was 4 uur geleden. Mijn data is afgeknepen terwijl ik gister 17: 11 bericht kreeg dat ik nog 12GB had. Sindsdien bijna geen mobiele data verbruikt, en toch is mijn internet vandaag enorm traag. Ik kan het alleen niet bekijken, want ik kan niet inloggen. Wanneer zou ik weer in moeten kunnen loggen? 

Fijne avond 👋🏻

Polako

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier werkt alles weer als vanouds. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi allen, 

Een nieuwe update! Het probleem is sinds gisteravond 19:20 uur afgemeld en opgelost. Jullie zouden nu weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app 🙂

JohnvdH

Stamgast
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Alles werkt weer, bedankt voor de info Cecilia.

BdoubleU
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Yes het lijkt weer te werken. 
Thx !

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bij mij werkt het nog steeds niet, app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd,  werkt niet

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 21Oplossingen
  • 34Likes

Jammer dat het bij jou nog steeds niet werkt @henritimmermans 

Het is ook mogelijk dat jouw inlogprobleem los staat van de storing eerder hier gemeld.

 

Als je probeert in te loggen in de app, welke melding ervaar jij dan?

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IMG_1364.jpeg

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zie dus niets om op te klikken 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 13Oplossingen
  • 2Likes

Lukt het wel om in te loggen op de MyVodafone omgeving via de website? Probeer het via deze link @BdoubleU !

 

Hoor ik het daarna graag van je!

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja, dat wel en ook op de tablet

henritimmermans

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lukt nog steeds niet, graag een oplossing 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 15Oplossingen
  • 16Likes

Goedemiddag @henritimmermans, zou je nogmaals de app eens volledig van het apparaat willen verwijderen en opnieuw willen installeren?

Mocht het nog steeds niet lukken, zou je dan het merk, type en softwareversie van het apparaat door willen geven?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic