Ik krijg deze melding als ik wil inloggen in de app:
Additional security check is required
Ik zou dan een vakje moeten aanvinken dat ik geen robot ben. Maar dit vakje is nergens te zien. Resultaat is dat ik niet verder kom met de log in…
Iemand een oplossing ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi allen,
Een nieuwe update! Het probleem is sinds gisteravond 19:20 uur afgemeld en opgelost. Jullie zouden nu weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app 🙂
Hi @BdoubleU, goedemorgen en welkom hier!
Wat onhandig dat je op dit moment niet kan inloggen in de Vodafone&Ziggo App. Het vakje om aan te vinken dat je geen robot bent is inderdaad niet zichtbaar op de screenshots. Het wordt je dan wel heel lastig gemaakt om deze check te doorlopen. Heb je al eens geprobeerd om de Vodafone&Ziggo App te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit wil nog wel eens wat gekke problemen oplossen.
Zelfde probleem. De geboden oplossing heeft in eerste instantie voor de iphone geholpen, maar voor de ipad wil het niet vlotten. Na weer te hebben uitgelogd met de iphone heeft deze nu weer hetzelfde probleem.
Aanvulling: heb vanmorgen wel op iPad en iPhone IOS 18 geïnstalleerd. Kan dit er mee te maken hebben?
Vanochtend de nieuwe versie van de app ontvangen en geinstalleerd. Toen werkte het even.
Echter zojuist nog eens gekeken en toen was het probleem weer terug.
Zojuist dan ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft hetzelfde.
Hier ook hetzelfde probleem.
Als deze nieuwe feature eerst getest was, geworden, geweest, dan had het wellicht beter gegaan...
Zoals met de verzending van de facturen. Dat gaat namelijk altijd goed... 😉
Hi all!
Even een update vanaf deze kant. Er is inmiddels een ticket gelogd bij onze technische dienst, aangezien er vanaf vanochtend problemen zijn met het inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app. Het probleem is in onderzoek. Een verwachtte oplostijd is nog niet bekend, maar zodra er nieuws is laten we het hier uiteraard weten.
Ik ook niet ik was zelfs bang dat ik gehackt was maar zie nu dat meerdere mensen er last van hebben dus wacht het maar even af denk
Hi Cecilia!
Heb je al nieuws? De laatste update was 4 uur geleden. Mijn data is afgeknepen terwijl ik gister 17: 11 bericht kreeg dat ik nog 12GB had. Sindsdien bijna geen mobiele data verbruikt, en toch is mijn internet vandaag enorm traag. Ik kan het alleen niet bekijken, want ik kan niet inloggen. Wanneer zou ik weer in moeten kunnen loggen?
Fijne avond 👋🏻
Hier werkt alles weer als vanouds.
Hi allen,
Een nieuwe update! Het probleem is sinds gisteravond 19:20 uur afgemeld en opgelost. Jullie zouden nu weer zonder problemen moeten kunnen inloggen in Mijn Ziggo Web en App, en de Vodafone & Ziggo app 🙂
Alles werkt weer, bedankt voor de info Cecilia.
Yes het lijkt weer te werken.
Thx !
bij mij werkt het nog steeds niet, app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, werkt niet
Jammer dat het bij jou nog steeds niet werkt @henritimmermans
Het is ook mogelijk dat jouw inlogprobleem los staat van de storing eerder hier gemeld.
Als je probeert in te loggen in de app, welke melding ervaar jij dan?
ik zie dus niets om op te klikken
ja, dat wel en ook op de tablet
lukt nog steeds niet, graag een oplossing
Goedemiddag @henritimmermans, zou je nogmaals de app eens volledig van het apparaat willen verwijderen en opnieuw willen installeren?
Mocht het nog steeds niet lukken, zou je dan het merk, type en softwareversie van het apparaat door willen geven?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.