Kan niet inloggen op MyVodafone. Nadat ik wel in het inlogscherm mijn inloggegevens heb kunnen invoeren. Krijg ik een melding terug met de volgende tekst: “Er is iets mis bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing!”
Dit werken aan een oplossing duurt inmiddels 2 weken 😞 Ook heb ik al de cookies verwijderd (met ctrl-r) en ik had geen cookie-blocker aanstaan).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nou nu zou ik het ook niet meer weten 😞 Cookies had ik al verwijderd. Dan maar alleen voor Vodafone via Firefox. Is niet anders maar wel jammer 😞 Bedankt voor het meedenken. 🙂
Hoi @Silvan10
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk heel vervelend. Heb je ook al gekeken via de My Vodafone app op je telefoon? Werkt die dan wel of ook niet? En heb je een andere browser ook al geprobeerd? Gebruik je VPN? Heb je firewall of een virus programma op je computer?
Dit is in ieder geval iets wat een Vodafone medewerker zal moeten doorsturen naar de juiste afdeling. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze je antwoord geven.
Via de app op mijn telefoon werkt het inloggen wel 🙂 Ik gebruik geen VPN en heb ook geen firewall aanstaan.
Via een andere browser proberen vind ik een beetje omslachtig omdat ik veel andere programma’s al via mijn standaardbrowser Safari kan starten. En het heeft al die jaren ook gewoon gewerkt vanuit Safari 🙂
Hey @Silvan10 . Welkom hier!
Logisch dat je gewoon wilt dat het via Safari lukt. Dat moet ook zeker kunnen! Wat nu precies die foutmelding bij jou triggered, daar heb ik niet 1,2,3, een antwoord op. Daarom is het goed om even alle opties door te nemen, om zo beter achter de oorzaak (en vooral oplossing) te komen.
Dus niet als oplossing, maar als onderdeel van de analyse van het probleem; werkt het wel via andere browsers?
Hi, via Google Chromebook kan ik er wel bij. Ook via de Vodafone-app op mijn iPhone lukt het.
Vreemd. Dan zou je toch zeggen dat er iets in de Safari browser is die voor dit issue zorgt. Je account werkt in elk geval duidelijk goed. Heb je add-ons op je safaribrowser geinstalleerd?
Nee ik heb geen extensies geladen in Safari (tabblad is helemaal leeg). Zou eigenlijk ook niet weten hoe ik add-ons toe moet voegen.
@Energieboy , jij gebruikt ook Safari, toch? Werkt het bij jou wel gewoon?
Jawel, bij mij werkt het prima in Safari. Heb geen extensies maar wel een firewall, antivirussoftware en VPN. Heb alles aangehad, alles uitgehad en bij mij werkt My Vodafone prima met Safari.
Misschien een keer je koekjes helemaal verwijderen?
Ik denk dat cookies verwijderen zeker nog een goede is, @Silvan10 . Iets anders kan ik ook niet bedenken en ik ben bang dat wij er ook verder niet veel mee kunnen. Zoals je ziet is je account gewoon goed en bij anderen werkt het ook wel in Safari (dus is het ook geen issue tussen ons en Safari). Dan moet er toch echt bij jezelf iets zitten.
Nou nu zou ik het ook niet meer weten 😞 Cookies had ik al verwijderd. Dan maar alleen voor Vodafone via Firefox. Is niet anders maar wel jammer 😞 Bedankt voor het meedenken. 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.