Silvan10

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op My Vodafone

Kan niet inloggen op MyVodafone. Nadat ik wel in het inlogscherm mijn inloggegevens heb kunnen invoeren. Krijg ik een melding terug met de volgende tekst: “Er is iets mis bij het ophalen van je gegevens. We werken hard aan een oplossing!”

Dit werken aan een oplossing duurt inmiddels 2 weken 😞 Ook heb ik al de cookies verwijderd (met ctrl-r) en ik had geen cookie-blocker aanstaan).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Silvan10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou nu zou ik het ook niet meer weten 😞 Cookies had ik al verwijderd. Dan maar alleen voor Vodafone via Firefox. Is niet anders maar wel jammer 😞 Bedankt voor het meedenken. 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Silvan10 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel vervelend. Heb je ook al gekeken via de My Vodafone app op je telefoon? Werkt die dan wel of ook niet? En heb je een andere browser ook al geprobeerd? Gebruik je VPN? Heb je firewall of een virus programma op je computer?

Dit is in ieder geval iets wat een Vodafone medewerker zal moeten doorsturen naar de juiste afdeling. Zodra ze je bericht hebben gelezen dan zullen ze je antwoord geven. 

Silvan10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Via de app op mijn telefoon werkt het inloggen wel 🙂 Ik gebruik geen VPN en heb ook geen firewall aanstaan.

Via een andere browser proberen vind ik een beetje omslachtig omdat ik veel andere programma’s al via mijn standaardbrowser Safari kan starten. En het heeft al die jaren ook gewoon gewerkt vanuit Safari 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Silvan10 . Welkom hier! 

Logisch dat je gewoon wilt dat het via Safari lukt. Dat moet ook zeker kunnen! Wat nu precies die foutmelding bij jou triggered, daar heb ik niet 1,2,3, een antwoord op. Daarom is het goed om even alle opties door te nemen, om zo beter achter de oorzaak (en vooral oplossing) te komen. 
Dus niet als oplossing, maar als onderdeel van de analyse van het probleem; werkt het wel via andere browsers? 

Silvan10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi, via Google Chromebook kan ik er wel bij. Ook via de Vodafone-app op mijn iPhone lukt het.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. Dan zou je toch zeggen dat er iets in de Safari browser is die voor dit issue zorgt. Je account werkt in elk geval duidelijk goed. Heb je add-ons op je safaribrowser geinstalleerd? 

Silvan10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nee ik heb geen extensies geladen in Safari (tabblad is helemaal leeg). Zou eigenlijk ook niet weten hoe ik add-ons toe moet voegen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

@Energieboy , jij gebruikt ook Safari, toch? Werkt het bij jou wel gewoon? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jawel, bij mij werkt het prima in Safari. Heb geen extensies maar wel een firewall, antivirussoftware en VPN. Heb alles aangehad, alles uitgehad en bij mij werkt My Vodafone prima met Safari. 

Misschien een keer je koekjes helemaal verwijderen? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik denk dat cookies verwijderen zeker nog een goede is, @Silvan10 . Iets anders kan ik ook niet bedenken en ik ben bang dat wij er ook verder niet veel mee kunnen. Zoals je ziet is je account gewoon goed en bij anderen werkt het ook wel in Safari (dus is het ook geen issue tussen ons en Safari). Dan moet er toch echt bij jezelf iets zitten. 

Silvan10
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nou nu zou ik het ook niet meer weten 😞 Cookies had ik al verwijderd. Dan maar alleen voor Vodafone via Firefox. Is niet anders maar wel jammer 😞 Bedankt voor het meedenken. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic