Lyanne Ottens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement wordt van verkeerde rekeningnummer betaald.

Hallo, 

Ik heb via Belsimpel een abonnement aangevraagt! Dat is helemaal goed gegaan en gaat vanaf 26 mei in, maar nu ben ik nog geen 18 en moest ik de gegevens van mijn ouders doorgeven dus ik heb dat gedaan, maar nu wordt het geld elke maand van mijn ouders rekening afgeschreven terwijl dat van mijn rekening zou moeten worden afgeschreven! 

Zou u dat kunnen omzetten? 

Met vriendelijke groet, 

Lyanne Ottens

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Lyanne Ottens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan binnen je My Vodafone je rekeningnummer aanpassen.
Als je ingelogd bent ga dan naar: https://www.vodafone.nl/my/profiel/iban-wijzigen

Hier kan je het rekeningnummer wijzigen en ook de naam van de rekeninghouder. Het is geen probleem dat dit een andere naam is dan de persoon die op het contract staat. Als die persoon maar wel goedkeuring heeft gegeven en Vodafone geen problemen krijgt met afschrijven. Anders dan heb je later weer problemen. Maar dit zal je wel goed hebben geregeld, verwacht ik 

Ze sturen je een SMS bericht om te controleren of je wel de eigenaar bent van het 06 nummer. En dan moet het allemaal goed komen. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 
Fijn weekend!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Lyanne Ottens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan binnen je My Vodafone je rekeningnummer aanpassen.
Als je ingelogd bent ga dan naar: https://www.vodafone.nl/my/profiel/iban-wijzigen

Hier kan je het rekeningnummer wijzigen en ook de naam van de rekeninghouder. Het is geen probleem dat dit een andere naam is dan de persoon die op het contract staat. Als die persoon maar wel goedkeuring heeft gegeven en Vodafone geen problemen krijgt met afschrijven. Anders dan heb je later weer problemen. Maar dit zal je wel goed hebben geregeld, verwacht ik 

Ze sturen je een SMS bericht om te controleren of je wel de eigenaar bent van het 06 nummer. En dan moet het allemaal goed komen. 

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 
Fijn weekend!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lyanne Ottens . Welkom hier!

Nou, ik zou het wel weten. Lekker je ouders laten betalen ;-). Haha, grapje natuurlijk. 
Is het inmiddels gelukt het rekeningnummer aan te passen? 🙂

Lyanne Ottens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

haha zou wel fijn zijn he?! ? Maar moet het helaas zelf betalen. Nee ik heb het nog niet over kunnen zetten omdat ik steeds op mijn account terecht kom waar ik mijn tegoed van mijn prepaid kan zien omdat ik voorheen prepaid had.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Is jouw nummer nu onder het klantnummer van je ouders gezet? Daar klinkt het wel een beetje naar. Dat het dus ook de MyVodafone-omgeving van je ouders is, nu. 
Standaard betaalt 1 klantnummer voor alle telefoonnummers/abonnementen onder dat klantnummer. Maar we kunnen dit wel scheiden. Dit kan je echter zelf niet omzetten, maar moet even via ons gebeuren. 

Wil je mij een privebericht sturen met je postcode/huisnummer, je telefoonnummer, de geboortedatum van de contractant en de laatste 4 cijfers van de huidige IBAN? Als je ook gelijk jouw rekeningnummer (iban) meegeeft, ga ik voor je aan de slag 🙂 

Lyanne Ottens
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik u een privé berichtje sturen? ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als je op mijn naam klikt, krijg je als het goed is de optie te zien 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic