Ik kan niet inloggen op MY VODAFONE
ik heb uch keer een code in moeten typen en krijg steeds een melding met oeps
etc etc t
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @rmmuntslag, welkom hier!
Knap irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het My Vodafone account is verwijderd, zodat je je opnieuw kon registeren. Dit heb je gedaan en ik zie dat het is gelukt om succesvol in te loggen 🙂
Hoi @rmmuntslag
Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.
Je kan eventueel wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken wat er aan de hand is. Maar je kan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen gelijk met je mee kijken en dan een oplossing aandragen zoals het resetten van je My Vodafone of iets anders.
Hi @rmmuntslag, welkom hier!
Knap irritant dat je niet kan inloggen in My Vodafone. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met één van mijn collega's. Het My Vodafone account is verwijderd, zodat je je opnieuw kon registeren. Dit heb je gedaan en ik zie dat het is gelukt om succesvol in te loggen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.