Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,326Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

gps tracker Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een Vodafone prepay kaart in een gps tracker zitten. Via mail krijg ik meldingen, en als ik locatie op vraag, krijg ik een Google map link. Alleen krijg ik geen sms meldingen. Als ik een...

Apps zijn verdwenen op het toestel Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ben vandaag gewisseld van kpn naar Vodafone, nu ben ik alle apps kwijt die ik gedownload heb bij KPN Ga ik naar de App store zijn ze er wel maar staan niet op mijn telefoon??? Grtjs Gea

GeaJet door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Benaming provider #Stayconnected Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Sinds gisteren kwam ik erachter dat de benaming van de providor, die linksboven in je smartphone staat, gewijzigd is van: Vodafone NL naar VFNL. #stay connected. Is dat correct? Mvg Rob

Rob_1953 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

inloggen deelgebruikers Alleen-lezen Opgelost

(Hoe) kunnen de afzonderlijke gebruikers ook inloggen op een (deel) account? (dus zonder de andere gebruikers te zien

DolfE door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement opzeggen en nieuwe afsluiten Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb al jaren een abonnement op naam van mijn man. Nu mag ik die verlengen alleen zou ik graag vanaf nu het abonnement op mijn eigen naam willen hebben. als mijn man dan het abonnement opzegt...

Wendie70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

data sim red unlimited Alleen-lezen Opgelost

Hoi Ik heb een vraag rond het red unlimited abbonnement. Ik heb nu red met 50gb data en een data sim voor mijn tab s5e, is deze combi ook mogenlijk bij red unlimited. Ik kijk veel youtube,plex en netf...

sojab0on door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid kaartje is ouder dan 2018 toch activeren Alleen-lezen Opgelost

ik heb nog twee prepaid kaartjes die eigenlijk in 2018 verlopen 1 heb ik gewoon kunnen activeren de ander niet wat ja ik doen

overzetten nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik zou vandaag vandaag overgaan van simpel naar Vodafone. Mijn vrouw heeft wel vodafone netwerk aansluiting gekregen, maar ik niet. Hoe is dit mogelijk?

Vraag over factuur Alleen-lezen Opgelost

Goede dag mijn klantenumer is *moderator edit: privégegevens verwijderd* 8 maart heb ik een factuur gekregen in prijs 536 euro ik was in de winkel geweest in Hellevoetsluis een mervrouw van daar belde...

Opgelost - 28-3-2020 Data - geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

NewsOp dit moment kun je problemen ervaren met ons data netwerk. Mogelijk helpt het om je toestel even uit- en weer aan te zetten. Helaas werkt dit niet altijd. We werken aan een oplossing. Zodra er m...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Telecomdata afstaan Alleen-lezen Opgelost

Ik vind dit wel erg zorgelijke nieuws, in de nom van anonieme data? onzin anoniem is 100% te herleiden. Telefoonnummer en sim nummer horen bij een telefoon en waardoor je de persoon in kwestie al kunt...

Vodnlru door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Ziggo korting Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Weet u wanneer ik mijn Ziggo korting krijg op mijn huidig abonnement? Vriendelijke groeten, JW Tankink

jwtankink door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

uitbreiding belminuten Alleen-lezen Opgelost

Goeiemorgen, ik heb zojuist een extra Box aangezet van 100 belminuten EU in de veronderstelling dat ik hiermee tijdelijk meer kan bellen ook binnen Nederland. Ik zie echter dat het tegoed niet bij mij...

Vitesse door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

leverafspraak maken Alleen-lezen Opgelost

IK wil een nieuwe leverafspraak maken, de vorige is mis gegaan en nu moest ik een nieuwe maken van de chauffeur. alleen mijn link werkt niet meer geeft reeds gebruikt

bannetje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 11 vastgelopen Alleen-lezen Opgelost

Mijn Iphone 11 is vastgelopen. De telefoon is zo'n 3 mnd oud. Siri reageert nog wel (maar kan geen opdrachten uitvoeren), maar resetten (of uitzetten) lukt niet (op geen enkele wijze). De batterij zit...

JUUFFIE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Zijn er BloX met belminuten voor te bellen naar Nederlandse nummers? Alleen-lezen Opgelost

Bij de Blox extra belminuten wordt aangegeven dat hiermee niet naar nederlandse nummers in het buitenland gebeld kan worden. Kan ik met de extra blox wel bellen naar vast en mobiel in Nederland? heb t...

abbonoment + telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Ik heb zaterdag 21-03-2020 rond 11 uur in de ochtend een abbonoment afgesloten nu zijn we bijna 3 dagen verder maar ik heb nog niks ontvangen zoals een track & tracé code of het toeste...

Xliedje_h door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 11 screen unresponsive Alleen-lezen Opgelost

iPhone 11, bought in November 2019, never been dropped, wet, damaged, etc. Screen glitched out and screen became unresponsive. It still seems working, so my alarms to feed my daughter are going off, b...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen