Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nummerbehoud bij zakelijk abonnement naar prive Alleen-lezen Opgelost

Heb nu een zakelijk Vodafone abonnement en wil graag mijn nummer meenemen naar een particulier Vodafone abonnement. Kan dit via Vodafone worden geregeld? Volgens werkgever kan het niet 

uitgaande mail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de uitgaande e-mail instellingen nodig van Vodafone, ik heb een zonnet account en krijg het echt niet voor elkaar. Volgens mij heb ik alles goed ingesteld maar mail verzenden lukt echt niet. Ik...

michel66 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

bericht van Noatel voor abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag dit berichtje. Geen idee waar ik ooit van een bepaalde dienst gebruik heb gemaakt. U heeft een betaalde dienst gehad via het bedrijf 'Noatel'. Mogelijk zijn er onterechte mobiele kost...

Dg86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik zie niet hoeveel tegoed ik heb Alleen-lezen Opgelost

Ik zie niet wat mijn data tegoed is. Bij mijn vrouw kan ik het wel zien via dezelfde telefoon. Ook via de website kan ik het niet zien. Doe er iets aan.

prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Zit in Indonesie met een geblokkeerde simkaart. Pukcode ligt ergens thuis in Holland. Hoe krijg ik het hier weer aan de praat?

telefoon abonnement - wanneer komt het? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een telefoon online besteld met abonnement.. wanneer krijg ik deze binnen?

KimberlyH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim only, toestel toevoegen na een maand Alleen-lezen Opgelost

Hi all, Op 3 mei ben ik klant geworden bij Vodafone. Aangezien mijn toestel nog voldeed heb ik een sim only abonnement afgesloten. Nu weet ik dat ik na twee maanden het abonnement kan wijzigen naar ee...

nieuw abonnement - SIMkaart nog niet ontvangen. Alleen-lezen Opgelost

ik heb een contract (start M, eerste contract) dat in is gegaan op 25-05, maar nog geen simkaart ontvangen klopt dit wel?

schaafjm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Hebben jullie ook slecht internet en telefoon bereik in duitsland bij mij is het zeer slecht

Pukske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5g netwerk - niet te vinden op mijn Samsung S10 Alleen-lezen Opgelost

ik heb een S10 toestel maar heb geen 5g netwerk. Tevens een red abonnement. Bovenin staat bij mij nog steeds 4g

batterij iPhone XS capiciteit sterk verminderd in 1 jaar. Alleen-lezen Opgelost

Goedendag. ik heb nog niet eens een jaar geleden een nieuwe telefoon gekocht met een abbonement bij jullie. Ik heb hem nog niet eens een jaar en de batterijcapiciteit is nu al 89%! Dit is erg snel geg...

Vodafone winkels sluiten vanwege coronavirus Alleen-lezen Onopgelost

Laatst bijgewerkt: 24 maart 16:30 uur Sommige winkels zijn, waar mogelijk, weer open. Kijk voor actuele informatie over winkels en openingstijden in de Vodafone app of op vodafone.nl/winkels. Zoek een...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Overstapservice is verkeerd gegaan. Alleen-lezen Opgelost

Op 28-4-2020 ben ik in de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn geholpen en heb hier aan gegeven over te willen stappen van KPN televisie en mobiel naar Vodafone en Ziggo. Vanaf vandaag is mijn Vodaf...

DennisB89 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik heb via de email mijn contract gekregen en dit zou 2-5-2020 ingaan maar helaas is dit niet gebeurt! Graag wil ik de reden weten. Mvgr Sylvia

telefoon - wat voor abonnement heb ik? Alleen-lezen Opgelost

goedemiddag ik heb al een heel lang een abonnement bij jullie maar ik heb werkelijk geen idee hoe mijn abonnement is heb ik bv internet ? is het mogelijk om een senioren smartphone bij jullie af te ne...

henkstoep door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe telefoon - mag iemand die aannemen? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag wordt mijn nieuwe telefoon gebracht. De geplande aflevertijd is nu ne gewijzigd heel vervelend want op het tijdstip dat hij nu komt ben ik niet thuis en kan dit ook niet veranderen mijn man is...

trudyq door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik wil graag een nieuwe telefoon, maar volgens mij staat mijn abonnement nog steeds op naam van mijn man. Voor mijn gegevens zie factuur 315100377949. Kun je mij helpen?

KarinO door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

app geeft geen mb's meer aan Alleen-lezen Opgelost

na de app storing heb ik geen mb's meer, heb de app ook opnieuw geïnstalleerd

Timian door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone App geeft nog steeds verbruik niet weer. Alleen-lezen Opgelost

Sinds ik eind januari/begin februari dit jaar ben overgestapt van Red Essential naar Red Together worden de verbruiksgegevens niet meer bijgehouden in de app. Naast soms foutieve bundelgegevens geeft ...

Arnor door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Voicemail werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn voicemail wil bellen of aanzetten krijg ik alleen maar de melding “ Welcome to Vodafone, you are not provisioned to vodafone voicemail” en wordt de verbinding verbroken.

LeonK87 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen