gps tracker Alleen-lezen Opgelost
Hallo, Ik heb een Vodafone prepay kaart in een gps tracker zitten. Via mail krijg ik meldingen, en als ik locatie op vraag, krijg ik een Google map link. Alleen krijg ik geen sms meldingen. Als ik een...
Welkom op de Vodafone Community
Hallo, Ik heb een Vodafone prepay kaart in een gps tracker zitten. Via mail krijg ik meldingen, en als ik locatie op vraag, krijg ik een Google map link. Alleen krijg ik geen sms meldingen. Als ik een...
Hoi, Ben vandaag gewisseld van kpn naar Vodafone, nu ben ik alle apps kwijt die ik gedownload heb bij KPN Ga ik naar de App store zijn ze er wel maar staan niet op mijn telefoon??? Grtjs Gea
Goedemiddag, Sinds gisteren kwam ik erachter dat de benaming van de providor, die linksboven in je smartphone staat, gewijzigd is van: Vodafone NL naar VFNL. #stay connected. Is dat correct? Mvg Rob
(Hoe) kunnen de afzonderlijke gebruikers ook inloggen op een (deel) account? (dus zonder de andere gebruikers te zien
Hallo, ik heb al jaren een abonnement op naam van mijn man. Nu mag ik die verlengen alleen zou ik graag vanaf nu het abonnement op mijn eigen naam willen hebben. als mijn man dan het abonnement opzegt...
Hoi Ik heb een vraag rond het red unlimited abbonnement. Ik heb nu red met 50gb data en een data sim voor mijn tab s5e, is deze combi ook mogenlijk bij red unlimited. Ik kijk veel youtube,plex en netf...
ik heb nog twee prepaid kaartjes die eigenlijk in 2018 verlopen 1 heb ik gewoon kunnen activeren de ander niet wat ja ik doen
Ik zou vandaag vandaag overgaan van simpel naar Vodafone. Mijn vrouw heeft wel vodafone netwerk aansluiting gekregen, maar ik niet. Hoe is dit mogelijk?
Goede dag mijn klantenumer is *moderator edit: privégegevens verwijderd* 8 maart heb ik een factuur gekregen in prijs 536 euro ik was in de winkel geweest in Hellevoetsluis een mervrouw van daar belde...
NewsOp dit moment kun je problemen ervaren met ons data netwerk. Mogelijk helpt het om je toestel even uit- en weer aan te zetten. Helaas werkt dit niet altijd. We werken aan een oplossing. Zodra er m...
Ik vind dit wel erg zorgelijke nieuws, in de nom van anonieme data? onzin anoniem is 100% te herleiden. Telefoonnummer en sim nummer horen bij een telefoon en waardoor je de persoon in kwestie al kunt...
Inmiddels begrijp ik uit een net gesloten forum topic dat je met deze bundel niet in Nederland kunt bellen, maar dat staat er niet bij. Ik heb deze bundel gekocht omdat ik zag dat mijn abonnement belm...
Goedendag, Weet u wanneer ik mijn Ziggo korting krijg op mijn huidig abonnement? Vriendelijke groeten, JW Tankink
Vanmiddag naar Filiaal Fred Hendriklaan Den Haag. Winkel op slot. Medewerker voor urgente zaken zit alleen achter in de zaak. Ik klop. Hij maakt teken dat ik hem moet bellen. Dat kan ik niet want mijn...
Goeiemorgen, ik heb zojuist een extra Box aangezet van 100 belminuten EU in de veronderstelling dat ik hiermee tijdelijk meer kan bellen ook binnen Nederland. Ik zie echter dat het tegoed niet bij mij...
IK wil een nieuwe leverafspraak maken, de vorige is mis gegaan en nu moest ik een nieuwe maken van de chauffeur. alleen mijn link werkt niet meer geeft reeds gebruikt
Mijn Iphone 11 is vastgelopen. De telefoon is zo'n 3 mnd oud. Siri reageert nog wel (maar kan geen opdrachten uitvoeren), maar resetten (of uitzetten) lukt niet (op geen enkele wijze). De batterij zit...
Bij de Blox extra belminuten wordt aangegeven dat hiermee niet naar nederlandse nummers in het buitenland gebeld kan worden. Kan ik met de extra blox wel bellen naar vast en mobiel in Nederland? heb t...
Hallo Vodafone, Ik heb zaterdag 21-03-2020 rond 11 uur in de ochtend een abbonoment afgesloten nu zijn we bijna 3 dagen verder maar ik heb nog niks ontvangen zoals een track & tracé code of het toeste...
iPhone 11, bought in November 2019, never been dropped, wet, damaged, etc. Screen glitched out and screen became unresponsive. It still seems working, so my alarms to feed my daughter are going off, b...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...