Shafiek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen, wel internet/sms

Ik heb sinds ik terug ben uit london een probleem, ik kan niet meer bellen. Ik heb alles geprobeerd maar niks lukte. Ik heb een 2-jarig abbonement en 2 openstaande rekeningen die nog worden betaald. Mijn telefoon is niet afgesloten want ik kan buiten gewoon internetten/sms maar niet bellen. volgens MyVodafone heb ik nog €15 tegoed. Maar die kan ik niet gebruiken want ik kan niet bellen. WAT MOET IK DOEN?
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik "vermoed" dat wanneer je gewoon netjes de achtestallige facturen betaald, je binnenkort weer gewoon kunt bellen 😉

Snelste manier: Via MyVodafone en daar iDeal gebruiken, dan is het binnen een aantal uren verwerkt. 

Als je de rekeningen niet zo snel mogelijk betaald zal binnenkort je gehele verbinding geblokkeerd worden en zal je ook  nog heraansluitingskosten moeten betalen. Als je slim bent ben je dat voor en regel je het vandaag nog.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Shafiek,

Ik heb jouw reactie verwijderd omdat deze in strijd is met de huisregels van het forum.
Wij kunnen heel goed begrijpen dat sommige situaties erg frustrerend zijn, dit is echter geen geldige reden om te gaan schelden of persoonlijk te worden.

Ik geef je nog een kans om via het forum een oplossing te zoeken voor je probleem, echter verwacht ik hier wel fatsoenlijk gedrag en taalgebruik. Overtredingen hiervan kunnen leiden tot het sluiten van je forumaccount.

Dankjewel voor het begrip en een fijn weekend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic