Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Te veel data gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik ben binnen 2 weken over mij data limiet, dat is 1 GB op een Iphone 4S. Ik stream niet, bekijk geen filmpes en snap niet hoe dit kan . Volgens mij telefoon gebruik ik een gemiddeld van 46,8 MB p...

Update: ICS voor Samsung Galaxy 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, De update van ICS voor Samsung wordt in de eerste week van april 2012 verwacht. Dit geldt voor de Vodafone Samsung toestellen. Met Vriendelijke Groet,

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hey ik heb 20euro opgewardeerd maar als ik probeer te smsen naar 4000 blackberry aan krijg ik een smsje dat zegt :vodafone info: je kunt je voor deze vodafone dienst niet aanmelden bel 1200 en vraag n...

Re: nep Sms'je Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou gewoon maar even contact zoeken met de klantenservice van Vodafone of een Vodafone winkel binnenstappen om dit uit te zoeken.Dit is een gebruikersforum waar we proberen met elkaar problemen van...

my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Hierbij heb ik vraag betreft inloggen via my.vodafone.nl : wat bij mij en en mijn vrouw met regelmaat niet luktook al voer je goede nummer + wachtwoordt in dannog krijgen we melding numm...

Opwaarderen doet niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Morgen gaat mijn web+sms blox verder, die van €14,50 per maand, alleen nu heb ik niet genoeg beltegoed!Ik wil opwaarderen alleen daar staat dat er een technische fout is!Nu kan ik dus niet opwa...

Galaxy S2 Kopen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben van plan bij Vodafone een Galaxy S2 te kopen in combinatie met een Bel+Sms+Web 150 2 jaar abbonement, ik heb ook nog een BlackBerry abbonement lopen , ik wil absoluut niet meer verder me...

SMS BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ! Ik had vandaag een berichtje binnen gekregen dat me sms blox op was, nu heb ik opnieuw 10 euro opgewaardeerd, en wil ik sms blox uitzetten maar dan zegt hij met uw tarief kan dat niet vraag naar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen