arlana

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Internet - Nummer eindigt op 7

Ik heb al dagen geen internet, geen ping echt niets.
ik ben dinsdag naar een winkel in de buurt van waar ik woon geweest om te vragen wat het kon zijn
er werd mijn gevraagt op welk nummer mijn telefoonnummer eindigde.
Deze eindigt op een 7 en daar zat het probleem. Alle telefoon nummers die eindigen op een 7 kampen mett het probleem geen internet te hebben, er werd mijn gezegt dat ze hun uiterste best gaan doen voor de vodafone klanten om dit voor die avond opgelost te hebben.
Gister weer geweest vertelde hem weer het zelfde probleem.
En vandaag weer...

Vraag me nu af wanneer ze denken dit op te lossen, ik ben haast nooit thuis altijd onderweg, en dan is mn internet op mn telefoon heel makkelijk en gewoon niet te missen.

Begin echt heel ontevrede te worden over vodafone.. en dat is volgens mij niet echt de bedoeling...

Met vriendelijke groet.
9 Reacties 9
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste Arlana,

Helaas hebben we inderdaad een issue gehad met klanten die een 7 op het einde van hun nummer hadden en een Blackberry.
Kun je misschien via Facebook of Twitter je gegevens doorgeven aan onze webcare? Zij kunnen dan een case maken voor jou specifiek als de problemen nog niet zijn opgelost. Bij de meeste zou het nu over moeten zijn, maar enkele mensen hebben het probleem nog steeds en die moeten dus allemaal apart worden nagekeken.

Via het forum kan ik dit niet voor je regelen, maar zoals ik zeg als je de webcare aanspreekt via Twitter of Facebook kunnen zij je verder helpen.
arlana
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je misschien de link voor me
 
mvg
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
arlana schreef:
Heb je misschien de link voor me
 
mvg
https://twitter.com/vodafoneNL
 
Succes.
Fleurtje1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hooi
Ik heb dus het zelfde probleem ook geen internet en w'app ensow sind gister ochtend
Echt kut
arlana
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net een tweet gestuurt naar vodafone webcare dus hoop dat ze nu wat gaan doen eraan...
 
tis gewoon heel erg irritant en toevallig dan weer met een 7 op het eind! 😞
als dit doorgaat stap ik lekker over naar een andere provider, want er is elke x wel wat.
arlana
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en 10 uur verder en ik heb nog geen antwoord van de Webcare op twitter... :8:@
Lees alleeen maar dat iedereen geduld moet hebben.. maar na 4 dagen begint ie echt op te raken hoor
arlana
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
back in the bb world 🙂
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Arlana,

Fijn om te horen dat je weer online bent! Wat was de oplossing? Of deed hij het opeens weer? Heeft de webcare je geholpen? In ieder geval fijn dat het is opgelost.
arlana
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had gister avond op een andere tweet gereageert die het zelfde probleem ondervond. en toen als nog een extra tweet vanmorgen gestuurt en opeens zag ik dat mn lichtje van de blackberry rood knipperde, dus ik keek en daar waren mn pings en emails 🙂 dus ben heel erg blij dat ie het weer doet iig heel erg bedankt voor het doorsturen naar de webcare het heeft toch snel geholpen Dus raad aan iedereen aan die deze problemen hebben naar de boven genoemde link te gaan en je situatie in et kort te tweeten! veel s6 allemaal!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic