Wiliiaman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet aanmelden bij netwerk(nieuwe telefoon)

Hallo,
Ik heb een nieuwe telefoon de Samsung Galaxy S6 met nieuw abonnement +symcard.Oude abonnement houd september op te bestaan,en dat abonnement zit op mijn oude THC telefoon.
Maar kan met mijn nieuwe Samsung nog steeds niet aanmelden bij Vodafone?.Kan niet bellen nog wel op de THC.
De nieuwe syncard heb ik wel aangemeld bij Voadafone.
Wat is er mis??.
William.
8 Reacties 8
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Wiliiaman,

Als je nog met je oude simkaart kunt bellen waarbij hetzelfde 06-nummer betrekking heeft tot het nieuwe kaartje dan kan je er van uit gaan dat de nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd.

Om je simkaart te activeren kun je een aantal dingen proberen waaronder de simactivatie lijn te bellen 0800-1258, via My Vodafone, chatten met een Vodafone medewerker, Social media of bellen met de Klantenservice.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Wiliiaman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat zal het mischien zijn, maar als ik online wil activeren bij Vodafone dan krijg ik de melding 'Er zijn geen nieuwe simkaarten beschikbaar om te activeren.'
William.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Neem bij die melding even contact op met onze klantenservice. Houd de volgende informatie bij de hand.
    je naam adres klantnummer 06-nummer geboortedatum de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer En natuurlijk je nieuwe simkaartnummer
Hypervisor

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik zou ook eens testen of hij met een prepaid kaart wel aanmeld,

de samsungs kennen bovenmatig veel problemen met defecte simkaart lezers.
Wiliiaman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu het is gelukt ik heb de simcard nog een geactiveert dan online via de telefoon en ja hoor eindelijk verbinding met Vodafone.
Nu weer een probleem minder?.
William.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost! Heb je nog andere vragen kun je deze gewoon stellen op het forum.

Fijne dag verder.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic