beekmans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen oproepen meer ontvangen op mijn Samsung galaxy gio

Sinds gisteren kan ik geen oproepen meer ontvangen op mijn Samsung Galaxy Gio. heb inmiddels alle instellingen bekeken en niets vreemds gevonden. het ligt niet aan de simkaart, heb even een oude mobiel geprobeerd. wie weet wat ik hieraan moet doen? ik heb de batterij en sim kaart er al uit gehaald, paar keer uit en aan gezet. verder werkt alles: sms'en sturen, whatsapp, ik kan zelf wel bellen. de beller wordt meteen doorverbonden met de voicemail. als ik de voicemail uitzet dan hoor je een ingesprektoon.
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi beekmans, dat is vreemd. Is dit zo met alle bellers? Heb je wellicht een blokkade op bepaalde nummers gezet? Of een app geïnstalleerd die oproepen kan tegenhouden of beïnvloeden? Probeer eens om je met een ander nummer te laten bellen, en dan zowel met als zonder nummerweergave. Wellicht dat je zo achter de oorzaak kunt komen.
annemarie1973

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung galaxy gio. Krijg constant melding dat intern geheugen bijna leeg is? Al meerdere apps,foto's en alle berichten verwijderd. Nu ook melding dat inkomende berichten geweigerd worden. Moet sms berichten verwijderen terwijl er geen een instaat!!

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
annemarie1973 schreef:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung galaxy gio. Krijg constant melding dat intern geheugen bijna leeg is? Al meerdere apps,foto's en alle berichten verwijderd. Nu ook melding dat inkomende berichten geweigerd worden. Moet sms berichten verwijderen terwijl er geen een instaat!!

Hoi Annemarie1973,

Ik adviseer je eens om Samsung Kies te downloaden op een PC/Laptop. Koppel hierna je toestel en kijk of er een update beschikbaar is. Laat me even weten of het geholpen heeft 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic