Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

My vodafone storingen Alleen-lezen Onopgelost

ik ben nieuw bij vodafone en ik probeer via my vodafone mijn gegevens te wijzigen. Ik wil een acceptgiro ontvangen inplaats van automatische incasso maar ik kan het al dagen niet wijzigen dan geeft di...

Ahmet90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Bellen BloX voor iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, misschien een stomme vraag. Even puur hypothetisch, als de iPhone 4 16Gb aanschaf met het iPhone 275 2 jaar abonnement. Ik heb dan 1GB mobiel internet. Mag ik dan zelf beslissen hoe ik di...

lenneej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zou mijn pukcode willen opvragen, maar het inloggen op myvodafone lukt niet met de bij mij bekende inloggegevens. Voor het opvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik de melding telefoonnumme...

Verhagen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Van Bel+SMS+Web+Smart 100 naar BB service help Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 2 dagen een blackberry met Bel+Sms+Web+Smart 100. Nu kwam ik er vandaag achter dat je bb service nodig hebt om mobiel te kunnen internetten. Dus heb ik de blox aangezet. Nu kreeg ik smsje...

XElisaa door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy gio Alleen-lezen Onopgelost

Sinds anderhalve maand heb ik een samsung galaxy gio met abonnement. Al vanaf het begin viel het toestel soms spontaan uit, dan moest ik de batterij eruit halen en weer terugstoppen om hem aan te krij...

Jokie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet op reis en thuiskomen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ben op vakantie naar spanje geweest en heb de internet op reis bundel aan gezet.Vandaag de blox weer uitgezet zodat ik de 1 GB limiet heb welke op mijn abonnement zit. Krijg ik de volgend...

roy1975 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht: Hoop vragen. Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Aangezien ik nog geen antwoord heb op mijn mails en ik niet al te lang kan wachten plaats ik het hier.Ik heb donderdag vorige week de nieuwe Blackberry Bold 9900 besteld.Dit is allemaa...

Milanvdr door Gedreven Liefhebber
  • 52 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

Nog een review van de BlackBerry Bold 9900 Alleen-lezen Onopgelost

Review BlackBerry Bold 9900 Wat mij het eerste opviel aan de BlackBerry Bold 9900 was dat het toestel vrij groot was. Groter dan dat ik gewend ben van andere BlackBerry toestellen. Tevens lag het toes...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Opwaarderen en blox aan zetten.. Alleen-lezen Onopgelost

Ik had 10 euro beltegoed opgewaardeerd, en wou ik Internet basisblox aanzetten, toen kreeg ik een sms dat mijn prepaid te laag was , en daarna had ik nog maar 9.99 ?

suzannxx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simlock Vrij? Extra Kosten T-mobile telefoon. Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Tijdens mijn vakantie werd de telefoon die ik bij mijn vodafone abonnement kreeg gestolen.Deze heb ik toen onmiddelijk laten blokkeren.Na mijn vakantie heb ik een nieuwe simkaart opgehaa...

KevinB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitleg Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Medeforum gebruikers, In de afgelopen tijd is het opgevallen onder de moderators dat er veel mensen zijn waarbij de werking en de benodigdheden voor Blackberry niet duidelijk is. In deze post ga...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

Smartphone BloX op je BB Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb even een vraagje!Kan ik de Smartphone BloX (1GB) gebruiken op m'n Blackberry?

Wooden door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bellen in buitenland naar buitenlands GSM Alleen-lezen Onopgelost

Ben in bezit van nokia 2710 navigatie editie. Waarom kan ik in Belgie niet iemand met een belgisch gsm abonnement.bellen Alle instellingen staan ingesteld op uit er is niets geblokkeerd. Waar zit het ...

CeWe door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry 9780 prepaid! Alleen-lezen Onopgelost

Ik had vroeger een blackberry 8250 met vodafone prepaid simkaart voor blackberry's. Deze is helaas kapot gegaan. Na een tijd heb ik een blackberry 9780 gekocht met dezelfde vodafone prepaid simkaart v...

NGRIM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nederlandse taal installeren Alleen-lezen Onopgelost

halloik heb pas geleden per ongeluk de nederlandse taal verwijdert van mijn blackberry curve 8520.ik heb geprobeert blackberry desktop software te downloaden maar ik krijg een foutmelding vanDownloade...

beller door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail en belproblemen (HTC Desire) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb sinds gisteren problemen met bellen en e-mail. Bij het bellen gebeurt het volgende. Zowel bij uitgaande en binnenkomende telefoontjes krijg ik wel contact maar wordt de verbinding na 10 sec...

Floris door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cell Broadcast niet meer te ontvangen?? Alleen-lezen Onopgelost

Al vanaf 1996 heb ik bij u (Toen nog Libertel) een telefoonaansluiting, en tot op heden ook nog steeds dat zelfde telefoonnummer.. Nu merk ik de laatste maanden dat ik Cell Broadcast (Kanaal 050, Regi...

Probleem: HTC HD2 vastgelopen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb immers een nieuwe ROM geprobeerd te installeren op mijn HTC HD2, maar hij is vastgelopen en zelfs de hard reset brengt mij niet verder dan de welkomschrem (zelfs de 'quietly brilliant' verschij...

Uria door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing netwerk ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Is er een storing in het Limburgse ( Kerkrade ? ) Geen dienst, geen netwerk... dus kan ik niet smsen, internetten... Grtjes John.

John door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen