Veraax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data plan upgraden

Hoi vodafone,
ik ben egt ten einde raad.
als ik verbinding wil maken met wifi komt er te staan: momenteel maakt u gebruik van een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt. maat verbinding met een wifi netwerk of neem contact op met uw service provider om uw huidige dataplan te upgraden.
ik heb al vanalles ge probeert, nieuwe sim kaart gekocht, battery pull, op verschillende forums gelezen, maar niets helpt.
Kunt u mij alstublieft helpen!? ik heb BB curve 8520.
jullie zijn egt mn laatste hoop.
Groetjes Vera
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Veraax,

Om gebruik te maken van BlackBerry Internet diensten heb je ook een BloX of een BlackBerry abonnement nodig. Als je dit niet hebt kun je ook problemen ondervinden wanneer je verbinding wilt maken via WiFi. Heb je een BlackBerry BloX of een BlackBerry abonnement?
Veraax
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee, dat heb ik niet, maar op 1 of andere dag is het ineens zo, eerst werkte wifi gewoon wel,
hoe kan dat dan?
Groetjes
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Veraax, zoals mijn collega al aangaf zul je wel van de BB Blox gebruik moeten maken om de internet verbinding tot stand te brengen, dit geldt ook voor de WiFi verbinding. Mocht je er niet uikomen is het verstandig om te bellen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic