Marja11

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan Vodafone niet bereiken!!!

ik bel al sinds maandag morgen tig x naar Vodafone
Nummers 1200 en 1201 maar krijg op geen enkele manier gehoor. Hoe komt dit? En hebben er meer mensen last van??
Andere nummers geen probleem.
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marja11, dat is vreemd. Welke melding krijg je precies te horen? En krijg je wel een keuzemenu of dat ook niet?
Lizzy3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb precies hetzelfde ,er wordt wel een keuze menu gegeven maar telkens antwoord dat het te druk is
Maar ondertussen ben ik al wel 5 euro kwijt en niemand gesproken !
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Lizzy3

Welke optie probeer je hiervoor?
Het is inderdaad druk op dit moment. Wat je ook eventueel kunt proberen is je vraag hier te stellen (ligt er natuurlijk aan wat de vraag is en of hij vanuit hier beantwoord kan worden) Als je de vraag hier stelt moet je even overwegen of de vraag oplaasbaar is door andere forum gebruikers. Indien het echt een vraag is waar privegegevens aan verbonden zijn dan kun je dit inderdaad of via de klantenservice proberen eventueel op een later tijdstip proberen.
Tevens kun je de vraag ook via facebook of de chat stellen.

Groetjes Steven
Marja11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb al wel 2 weken met Vodafone gebeld en tig x dat er geen menu kwam kost me wel elke x 45cnt per gesprek!!!!
Nu is de vraag nog niet opgelost het gaat hier simpel om het activeren van een simkaart.
Nu ligt de kwestie bij de backoffice ??? Wat dat voor afdeling dat is weet ook niet maar tot nu toe heb ik volgens mij heel Vodafone klantenservice aan de telefoon gehad en dat kost me veel geld en vind ik belachelijk vooral voor een simpele activatie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marja11, jammer om te lezen dat het activeren van je simkaart niet vlekkeloos is verlopen. Ik ga ervan uit dat er een case is aangemaakt die in dit geval door onze ''administratieve'' afdeling dan wel technische afdeling zal worden onderzocht om het probleem op te lossen. Hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Marja11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop het ook want over 2 weken gaat mijn telefoon naar een kennis, en krijg ik een ander die ik al heb overigens
Dus dan moet het wel een x opgelost zijn.

Iniedergeval bedankt Serkan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic