kamikees

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inzien data na wijziging abbonement

Goedemorgen

Heb een vraag..

Gisteren mijn vodafone Red abbo omgezet naar een Vodafone Red-3 Super D.
Ik heb ipv 2 gig nu dus 6 gig voor maar een paar euro meer per maand.
Echter als ik inlog op de vodafone app, maar ook via myvodafone staat mijn oude data nog weergegeven en nog niet de nieuwe. (heb nog 1.19 gb over en nog niet de nieuwe gb er bijgekregen).
Als ik kijk onder abbonnementen, staat wel dat ik het Vodafone Red-3 Super D heb.

Kan iemand me uitleggen wanneer de data in de app wordt bijgewerkt (6gb ipv 2gb)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey kamikees

Normaliter duurt dit ongeveer 48 uur.
Mocht het dan nog niet verwerkt zijn mag je de app eens verwijderen en er terug opzetten.
Als je verlengt of een aanpassing aan je abonnement doet en het gaat meteen in dan vervalt het oude tegoed. Houd er wel rekening mee omdat het midden in de maand is en de abonnementen van de 1e tot het einde van de maand loopt, je de tegoeden krijgt naar rato. Vanaf volgende maand de 1e krijg je het hele tegoed.
Mocht het na de 48 uur nog niet verwerkt zijn raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey kamikees

Normaliter duurt dit ongeveer 48 uur.
Mocht het dan nog niet verwerkt zijn mag je de app eens verwijderen en er terug opzetten.
Als je verlengt of een aanpassing aan je abonnement doet en het gaat meteen in dan vervalt het oude tegoed. Houd er wel rekening mee omdat het midden in de maand is en de abonnementen van de 1e tot het einde van de maand loopt, je de tegoeden krijgt naar rato. Vanaf volgende maand de 1e krijg je het hele tegoed.
Mocht het na de 48 uur nog niet verwerkt zijn raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
kamikees
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
top..

dank...We wachten even af. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic