Beste
Serkan en
Steven-,
Ik was eerst naar de zogenaamde 'Phonedokter' gegaan, maar daar konden ze het probleem helaas ook niet verhelpen. Het lag dus niet aan de SIM-kaart en niet aan de SIM-kaartlezer dat mijn toestel de SIM-kaart niet meer herkende.
Na wat correspondentie met een medewerker van Samsung gehad te hebben, had ik besloten om mijn toestel op te sturen naar Dynalogic (via de Vervangend Toestel Service van Vodafone). Eigenlijk werkte dit perfect: flexibele tijden om de toestellen om te ruilen en weer terug te ruilen, en de reparatie was binnen een paar dagen voltooid. Helemaal super dus!
Uiteindelijk bleek de connector te zijn vervangen/gerepareerd, heeft er een software-update plaatsgevonden en was er nog een 3e punt, maar dat weet ik niet meer.. dat zou ik thuis even moeten opzoeken. Mijn toestel werkt nu in ieder geval perfect, en de reparatie valt binnen de garantie.
Conclusie: ik ben dik tevreden hoe dit uiteindelijk is opgelost!