Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,309Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

6129 CS slecht tot geen ontvangst vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik wil graag via deze post mijn beklacht doen over het zeer slechte ontvangst op postcode 6129 CS te Urmond. Zowel met mijn zakelijke telefoon van Vodafone (via mijn werkgever) en de prive tele...

Rambie door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

1gb blox Alleen-lezen Onopgelost

volgens mij gaat er iets giga fout gister middag nnieuwe prepaid kaart gehaald en opgewaarderd meteen ook 1 gb blox er op gezetmijn telefoon heeft de hele avond en nacht uit gestaan en nu log ik net i...

akwast door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wederom geen 3g ontvangst in Boxtel 5281 Alleen-lezen Onopgelost

Zoals de onderwerp van dit bericht het al zegt,Voor de zoveelste keer weer geen 3g ontvangst in postcodegebied 5281 - Boxtel.

edwin16 door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

Vanmiddag heb ik mij Vodafone abonnement verlengt. Het nieuwe (4g) abonnement gaat 29-10-14 in. Het probleem is nu dat ik sinds het verlengen van mijn abonnement geen 3G meer heb. Ook geeft mijn telef...

Dominickv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy 5 traag opladen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds 14 dagen de Galaxy 5 in mijn bezit. Nu lees ik dat het opladen tussen de 30 minuten en 3 uur duurt.Bij mij is de oplaadtijd echter meer dan 6 uur!Heb de originele lader en de batte...

zefke door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

4G abbonement maar nergens 4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb nu sinds een paar maanden vodafone red maar ik heb bijna nergens met mijn telefoon (Iphone5) 4G netwerk.Mijn vriendin heeft een Samsung S4 (ook vodafone) en zij heeft op ontzettend veel pla...

Sjaak1987 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Time-out formulier wil niet Alleen-lezen Onopgelost

Onverwacht moet ik een paar maanden naar het buitenland, ik vertrek dit weekend. Ik had het idee om een time-out aan te vragen, leek allemaal prima, maar nu neemt het formulier de begindatum oktober n...

4G met 3G telefoon Alleen-lezen Opgelost

even een vraagje;ik ben van plan een nieuw abbonement af te sluiten bij vodafone hier zit 4G in. Zelf ben ik helaas niet in het bezit van een 4G telefoon, ik heb namelijk een galaxy S3 (oud). werkt he...

slecht ontvangst Kerkdriel Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone, Uw website geeft aan dat in Kerkdriel ruime dekking 3G zoud moeten zijn.Vele malen heb ik contact met u gehad over het slechte ontvangst/dekking in Kerkdriel. Waarbij ik aangeef dat ...

Reu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry Q10: e-mail versturen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Problemen met versturen, beantwoorden, doorsturen e-mail op BB Q10Ik kan wel e-mails ontvangen maar ik kan ze niet versturen, beantwoorden of doorsturen. Ik krijg dan een foutmelding met de tekst: 'pr...

Lo8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Multisim pukcode opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb je bericht verplaatst naar een topic met hetzelfde onderwerp.Het antwoord in dat topic van Netwerker is ook voor jou het correcte antwoord. Titel van dat topic: pukcode opvragen.Succes!Ne...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

blokkering informatienummers Alleen-lezen Opgelost

Ik moest vandaag een informatie nummer bellen van een bedrijf. nu kan ik dezo 0900 lijnen kennelijk niet bellen.Hoe kan ik dit omzetten. Op mn telefoon vind ik niets en ook niet op mijn vodafone. Het ...

sharp door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[iphone 4S] touchscreen doet het niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn iphone onlangs naar de vervangende toestelservice gebracht (via vodafone), omdat ik mijn telefoon had laten vallen. Er is een nieuw scherm ingezet, maar na een paar weken reageerde ...

Enkel GPRS - 1325 + vraag 4G Alleen-lezen Onopgelost

Beste allemaal, Ik heb even twee vragen:1. Sinds gister heb ik een probleem met mijn 3G verbinding. Áls ik verbinding heb dan is het bijzonder traag en raakt hij continue de verbinding kwijt (no servi...

Meeratne door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg het niet voor elkaar om op 4G te komen in Duitsland. Ben er nu 3 maanden mee bezig zonder succes. Telefoon instellingen staan goed. Meerdere malen gecontroleerd samen met een Vodafone medewer...

Mobiel internet/bellen Azië Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen week ben ik afgereisd naar Azië en een paar weken geleden had ik om die reden mijn abonnement van vodafone stilgezet vanaf 1 oktober. Nu ben ik in Azië en heb ik waarschijnlijk een andere si...

Siets door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Laatst is er een defect in het scherm van mijn Huawei w1-00 gekomen.Het scherm heeft op een bepaalde plek vage kleuren en dit is bij elke applicatie waar te nemen.Nu zit ik nog binnen het garant...

Fuzzz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgewaardeerd maar prepaid tegoed niet bijgeschreven Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een uur geleden opgewaardeerd via de site, er is wel 10 euro van mijn rekening afgeschreven maar ik kreeg te zien dat door een technische storing mijn opdracht niet verwerkt kon worden en...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen