RobvS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan 4G abonnement op een telefoon die 4G niet ondersteunt?

Ik heb nu een Vodafone scherp sim only abonnement. Alleen bellen en sms. Ik ga binnenkort naar Amerika en wil een buitenlandbundel nemen. Dan is minimaal een smart abonnement nodig. Hier staat 4G bij. Mijn mobiel ondersteunt 3G. Ik hoef ook geen 4G maar die keuze is er niet.
Is het een probleem om een 4G smart abonnement te koppelen aan een een 3G mobiel? En kan hier dan zonder probleem een buitenland bundel wereld bij?
De vraag is waarschijnlijk zo simpel dat ik daarom het antwoord nergens kan vinden.
Ik begrijp dat een simpele oplossing is om een smart abonnement met nieuw toestel te nemen. Maar waarom meer betalen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hallo @RobvS ,

Maak je geen zorgen, als er 4G bij staat betekent dat je toestel ook toegang kan krijgen tot 4G netwerken. Uiteraard blijf je ook toegang houden tot 2G en 3G netwerken.

Je kunt dan ook gerust alle bundels en BloX'en koppelen die je wilt.

Fijne vakantie!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @RobvS ,

Als je toestel geen 4G ondersteund maar in het abonnement 4G erbij zit zul je gewoon gebruik maken van het 3G netwerk op je toestel. Het is dus geen probleem om en 4G abonnement bij en 3G toestel te nemen.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hallo @RobvS ,

Maak je geen zorgen, als er 4G bij staat betekent dat je toestel ook toegang kan krijgen tot 4G netwerken. Uiteraard blijf je ook toegang houden tot 2G en 3G netwerken.

Je kunt dan ook gerust alle bundels en BloX'en koppelen die je wilt.

Fijne vakantie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic