Lot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Microsim activeren in het weekend

Ik heb sinds gister nieuwe iPhone 6. Ik had een iphone 4s ook via vodafone. Nu krijg ik alleen de microsim niet zelf online geactiveerd ik wordt steeds omgeleid naar my vodafone. Ik kan nu dus niet bellen. Klantenservice krijg ik niet te pakken zeggen dat ik maandag moet bellen. Maar maandag is het 2de paasdagen. Hoe krijg ik nu mijn microsim geactiveerd ik vind het onacceptabel tot en met dinsdag niet bereikbaar te zijn. Please help
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Lot,

Waar gaat het mis bij online activeren?
Op dit moment is idd alleen de storingsdienst van Vodafone aanwezig.

Wat je kunt doen is of nogmaals online proberen maar dan via een andere browser of via de chat.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Activeren van je SIM-kaart kan ook via het Twitterkanaal:@VodafoneNL

Houd de volgende gegevens bij de hand:
- Je klantnummer bij Vodafone, dat begint met het cijfer 3
- Je geboortedatum
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN-bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is. En vanwaar Vodafone maandelijks openstaande bedragen incasseert
- Je naam
- Je postcode plus huisnummer
- Je woonplaats

Die gegevens moet je op verzoek van de Twitter medewerker van Vodafone DM-en in een persoonlijk bericht dat niemand anders kan zien.

Via FaceBook kan ook. Maar dan moet je een bericht plaatsen in de tijdlijn van het FaceBook-account van VodafoneNL. Dat moet je zelf even opzoeken.

Succes!

Netwerker
Lot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Ik heb zojuist een twitter bericht uitgedaan naar@vodafoneNL. Ik wacht nu op jullie reactie. Het is namelijk alleen mogelijk een pb te sturen als vodafonenl mij volgt. Ik kan dan alle gegevens in een pb sturen en heb ik bij de hand.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Als jij SandraHoof bent, dan volgt@VodafoneNL jouw Twitter-Account inmiddels al enkele uren.
Anders nog maar eens een bericht sturen aan@VodafoneNL

Weblink Twitter-feed @Vodafone account: https://mobile.twitter.com/vodafoneNL

Ze zijn dus ook op Eerste Paasdag bereikbaar. Zie de Twitter-feed.

Succes!

Netwerker
Lot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik ben@hellalotus op twitter en heb al 3 berichten uitstaan sinds vanmiddag en ben nog niet gevolgd. In de tussentijd heb ik wel een medewerker op de chat gesproken. Zij gaf aan dat de kaart nu actief is gemaakt echter wacht ik nu al uren en hij is nog niet actief. Wel de oude duosim. En ben nu dus niet telefonisch bereikbaar. Hoe lang duurt het nog?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lot,

Hier op het Forum kan niemand jou verder helpen met jouw verzoek. Wij aktiveren geen SIM-kaarten.
Houd bij je volgende Forum-berichten rekening met het feit dat je vraag moet kunnen worden beantwoord door onafhankelijke Forum-ledenm. En die hebben geen inzage in jouw klantdossier.
Het Forum is niet geschikt voor individuele kwesties. En het plaatsen van berichten met individuele kwesties gaat in tegen de Huisregels van dit Forum. Lees die Huisregels zeer aandachtig door, voordat je een nieuw bericht post op dit Forum.

Overigens staan jouw Tweets niet in de openbare Twitter-feed van@VodafoneNL
Wellicht dat je een afgeschermd account hebt.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic