Op 27 juli 2015 heb ik mijn abonnement bij Vodafone voir 2 jaar verlengt.
Volgens Post NL zou het toestel 30 juli geleverd zijn, maar de adressering was verkeerd door een fout van Vodafone! Inmiddels is geconstateerd dat ik het inderdaad niet ontvangen heb en ook geen handtekening heb geplaatst, maar een nieuw toestel heb ik nog altijd niet!!
Volgens Vodafone is het toestel nog niet terug in hun distributiecentrum in Woerden, volgens PostNL wel.
Hie dan ook, dat is iets tussen hen, ik hen een afspraak met Vidafone. Ik begrijp niet dat ze geen nieuw toestel opsturen en een schadeclaim bij PostNL neerleggen???
Of er werken corrupte medewerkers bij Vodafone.
Ik heb mijn contract eerder altijd bij een Vodafone winkel verlengd, had ik dat nu ook maar gedaan!!!
Maar als ik andere verhalen zo lees, kan ik fluiten naar een nieuw toestel...misschien wordt het tijd een consumentenprogramma als Tros radar in te scakelen en daar eens haarfijn uit de dieken dien dat Vodafone graag verkoopt, maar geen producten en diensten conform contractafsprsken levert!!
Jammer hoor Vodafone, ik WAS al ruim 15 jaar een tevreden klant en zal dat blijven bij een snelle oplossing!