Marsje1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van scherp abonnement naar een smart abonnement

Goede avond,

ik heb een scherp abonnenemt, en daar kan ik geen 4g mee krijgen.
ik heb sindskort een nieuwe telefoon die wel 4g ondersteunt, kan ik dan ook van abonnement veranderen?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Het ligt eraan wanneer je het abonnement hebt afgesloten. Als je kunt verlengen dan kan je overstappen. Ga je migreren naar een ander abonnement, dan zijn hier wel bepaalde regels aan verbonden.
Hiervoor kun je morgen het beste contact over opnemen (overdag) met de afdeling Migratie. Zij helpen je hiermee graag verder.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Marsje1982, zoals Steven- ook aangeeft kun je hiervoor contact opnemen met onze verkoopafdeling: 0800-0560. Wellicht is het mogelijk om je abonnement tussentijds te wijzigen. Je kunt in ieder geval 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Hopelijk kun je ook snel gebruikmaken van het 4G netwerk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic