Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
Dimitri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond.

Ik heb een klein probleempje met het inloggen en het koppelen van mijn nummer.
mijn nummer is gekoppeld aan het email adres ****@hormail.com in plaats van ****@hotmail.com
Door een verkeerde letter in mijn email adres kan ik dus niks meer met de app en met de website.

Kunnen jullie dit veranderen of kan ik dit zelf oplossen??
Bij voorbaat dank
dimitri
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Zou je graag je E-mail willen verwijderen uit je bericht? Het is niet de bedoeling om gegevens op het forum te plaatsen, ook gasten kijken mee. Je kunt je bericht bewerken onder het kopje opties bij je bericht.

Voor deze vraag kun je het beste even terecht bij de klantenservice! Zij zullen voor en verdere afhandeling, we kunnen het helaas niet voor je oplossen via het forum.
De klantenservice is bereikbaar via telefoon, chat of social media.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ,

Mag ik je allereerst vragen om de E-mail adressen te verwijderen van het forum. Dit is in verband met jouw privacy.
Wat je kunt doen is contact opnemen hierover morgen met de klantenservice. Zij kunnen het account verwijderen zodat je het opnieuw kunt aanmaken. Dit kan ook eventueel via Facebook. Post dan op de wall een bericht met een link van dit topic. Zodra ze meer informatie nodig hebben gaan ze over op privé berichten. Mijn collega's helpen u graag verder.
Andrulex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net My Vodafone app gedownload op mijn mobiel (iphone 5).
Ik kan niet registreren vanwege het feit dat ik mijn eigen mobiel nummer kan niet invullen.
Het veld is gelimiteerd op 8 characters!
Als ik het nummer zonder 06 invul, krijg ik de melding: Oops...het blijkt dat jij geen correcte nummer hebt ingevuld...
Ik zie hier op forums dat er meer problemen zijn...
Warroom gaan jullie een app op de markt brengen als die niet werkt?
Ben klant bij Vodafone meer dan 15 jaar, maar ben ik nu aan overwege om over te stappen.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je niet toevallig 2 spaties erachter staan? Je bent namelijk de eerste die problemen heeft met het nummer invullen. Verwijder eens de app en installeer hem dan eens opnieuw.
Kun je wel inloggen op de website van my Vodafone?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Andrulex, heb je nog iets gehad aan de tips van Steven-? We horen het graag van je.
Zuutje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vanmorgen kan ik op de PC wel inloggen op Mijn vodafone. Dit duurde even maar is dus wel gelukt.
Ik heb nu ook de app gedownload op mijn nieuwe mobiel, maar hier blijf ik de melding krijgen het emailadres is niet geldig.
Ik las ergens op dit forum dat je dan moet kijken of er geen spaties geplaatst worden. Dit is niet het geval.
In mijn emailadres zit wel een _ wellicht geeft dat problemen, maar op de pc werkt dit dus wel.
Enig idee wat het kan zijn ? Ik heb Android besturing.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je eventueel zou kunnen proberen is het stukje vanaf @ weg te laten, dus alleen het begin van je e-mail
xander1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg na invoeren SMS code telkens de melding dat er iets fout gaat... Zit in Sinapore en heb het tijdsverschil tegen me hier mbt Nederlandse helpdesk. Voorheen werkte jullie app perfect en kon ik dagelijks mijn verbuik in de gaten houden. Nu al een aantal dagen niet. Waar ligt dit probleem? Ben geregistreerd met email adres, maar als ik account info wil toevoegen, krijg ik dus die foutmelding dat er iets mis gaat... "Er gaat iets mis, probeer het later of neem contact op met onze klantenservice (.. In Nederland..)"
-----------------------------------------
Account uitbreiden
Een mobiel nummer toevoegenWilt u een mobiel nummer toevoegen aan dit My Vodafone account? Doe dit via de link in de e-mail die u heeft ontvangen of via het formulier op deze pagina.
Alle gegevens die bij ons bekend zijn koppelen we dan aan dit account. U kunt alles daarna gemakkelijk online bekijken en wijzigen.
Mobiel nummer06 Sms-code ontvangen? Vul deze dan hieronder in en klik op 'Nu toevoegen'.SMS-code -----------------------------------------
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi xander1974

Kijk even in dit topic: Link
xander1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK. Geclicked op die link, maar daar staat niets over hoe mijn probleem op te lossen is?
Alles is goed verlopen, maar ik kan mijn tel.nr. niet "linken" op de website. Krijg dus wel een SMS code, maar na invoering krijg is "Er gaat iets mis, neem contact op de klantenservice". Ik zit in Singapore en wil graag een en ander per mail doen. Die optie zie ik nergens, dus dan maar via deze weg, Uw forum...
Mvg, Xander
Anonymous
Niet van toepassing
Via het forum kunnen wij helaas niet in de systemen
Ik raad je dan aan om dit via de chat te doen of eventueel via Facebook (op de wallen een bericht posten) door de situatie uit te leggen. Zodra ze op Facebook op je bericht reageren gaan ze over op privé berichten zodat niet iedereen je gegevens ziet. Het forum is bedoeld voor forumleden die tips and tricks mededelen aan andere forumleden.

xander1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK. Laat dit aub even aanpassen op jullie site onder SUPPORT. Er is dus helemaal geen 24 uurs support bij Vodafone, behalve de suggestie.
Ga vanavond wel internationaal bellen, maar ben niet gecharmeerd van deze werkwijze. Jullie hadden me bijvoorbeeld ook een email adres kunnen geven om heen te mailen, met gegevens. De online email werkt nl ook niet (staat al sinds vanmorgen op status verzenden... )

--------------------
Het forum is bedoeld voor forumleden die tips and tricks mededelen aan andere forumleden.
--------------------
Op dit moment is onze telefonische klantenservice gesloten. Maar onze Smartphone Crew is 24/7 bereikbaar via het Forum en Twitter.

Bekijk de openingstijden van onze telefonische klantenservice.
Heb je een urgent probleem? Bel dan de klantenservice via 1201 voor hulp. Werkt je mobiele telefoon niet? Met een ander toestel bel je naar 0800-0094 (particulier) of 06 54 50 01 00 (zakelijk).
Heb je een vraag over Vodafone Thuis? Ga voor de meest gestelde vragen over Internet, TV en Bellen naar Vodafone Thuis Support.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Vooral op Twitter & Facebook gaat de 24/7 activiteit door, het forum is altijd bereikbaar er wordt geprobeerd je vraag in 1 dag te beantwoorden of in minder dan 6 uur, wat erg vaak het geval is :). Ook kun je via de support pagina de Live Chat aanklikken. Raar dat de E-mail functie niet functioneert bij jou, toevallig al en ander apparaat gebruikt of en andere browser?

De klantenservice is geopend tot 20:00 is dat nog steeds te vroeg aan jouw kant?
marcelK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik beheer een zakelijke omgeving met 13 aansluitingen en voorheen was op de digitale factuur altijd een specificatie te vinden per nummer en daarnaast nog een zeer uitgebreide specificatie. Met de overgang naar het nieuwe systeem is de fa ctuur nog maar 2 pagina's en zijn als je op zoek gaat naar de specificaties slechts 4 van de 13 nummers aan te kiezen.

Ik zou graag de oude complete PDF facturen weer kunnen opvragen. Kan dit geregeld worden?
Zo niet, hoe regelen we dat alle aansluitingen zichtbaar worden, zodat deze weer aangekozen kunnen worden?
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Welkom op het forum. Ik raad je aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen met de nummers te koppelen mits dat ze onder hetzelfde klantnummer staan. Normaliter kan dit onder het kopje profiel en dan gebruikers uitnodigen/abonnement toevoegen.
Helaas is het niet mogelijk om de factuur op de oude manier terug te krijgen.
wilko_koudstaal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet inloggen op My Vodafone met mijn email adres en een wachtwoord. Hoe kan ik nu verder ?? Alv bedankt, W
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
wilko_koudstaal , het is natuurlijk niet prettig als het inloggen niet lukt! Is het inmiddels nog gelukt? Anders kun je het beste eerst kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Als dat niet lukt kun je contact opnemen met de klantenservice voor verdere ondersteuning.
RobKapitein

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Het lukt me niet om in te loggen in de app.
Ik heb hem al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Als ik nu inlog met mijn email adres en wachtwoord (wat ik ondertussen ook al een keer heb aangepast) krijg ik de volgende melding:
"Er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. Alleen consumenten en klein-zakelijke gebruikers kunnen gebruik maken van deze app".

Wat moet ik nu doen?

Groeten Rob
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
neem even contact op met mijn collega's van de klantenservice, dan kijken zij graag met je mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic