Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone 5S gesprek mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Allereerst vind ik het erg vervelend dat jullie van Vodafone nooit via de chat bereikbaar zijn!!Nu hoop ik maar dat ik hier antwoord krijg.. Sinds vandaag krijg ik als ik probeer te bellen meteen:...

Avelonn door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IDeal weigert Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn nota betalen via de site. Zodra ik bij iDeal de bank heb gekozen komt er een foutmelding waardoor ik mijn nota niet kan voldoen.De betaling djent voor vrijdag binnen te zijn vandaar dat ik...

Broers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet telefonisch berijkbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vadafone, Iemand die vertelde mij dat hij mij niet kon bellen omdat hij steeds aangaf dat ik in gesprek was,dit heb vervolgens met de telefoon van m 'n ouders geprobeerd en die gaven het zelfde ...

sfpmarc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data gebruik in buitenland verbeterd Alleen-lezen Opgelost

Beste forum lezer Mijn naam is Arno en ik werk op de Marketing afdeling waar ik verantwoordelijk ben voor Roaming, oftewel het gebruik van de mobiel in het buitenland. We hebben goed nieuws voor reizi...

ArnoJ door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Voicemail werkt niet. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik wil graag mijn voicemail instellen maar als ik naar 1233 bel word er gezegd dat er niet opgenomen word, dat ik terug naar voicemail menu ga en dan word de verbinding verbroken. ??? Wie kan m...

Msmutsie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

New telephone Alleen-lezen Onopgelost

I'mIin Englandat this moment Iin time and won'tbe able to return to hHollanduntil at least aApril 2016 is there a way in which I can receivea new telephone from vVodafone in England and still pay as u...

Abonnementskosten onduidelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag mijn abonnement verlengen en heb gekeken naar een Red abonnement in combi met LG G4 toestel. Er staat dat het nu 34 incl 5 euro toestelkosten is per maand ipv 49. Maar als je dan verder klikt i...

DMeijer1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spookfacturen van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Dag Vodafone, Afgelopen 3 maanden ben ik door jullie verrast met spookfacturen. Elke keer heb ik vol verbazing de telefoon gepakt en contact gezocht met jullie helpdesk, waar ik na lang wachten werd a...

Vodafone Follow up Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone winkel zou een voorstel doen (zakelijk) voor nieuw abonnement met toestel. Nooit iets op vernomen.

Leonard door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een nieuwe simonly van Vodafone maar ik heb geen bereik/geen service hoe komt Dat?

Vrager door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

Echt belachelijk! Na ruim optijd betaald te hebben afgesloten worden. Na diverse telefoontjes a 30 minuten niemand aan de telefoon gekregen. 2 mails verstuurd met het verzoek weer aan te sluiten. Mail...

marcel34 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ander toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vandaag heb ik een toestel + abonnement aangevraagd bij Vodafone.Is het mogelijk om het toestel nog te veranderen?

Smart 200 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vorige week een smart 200 abonnement. Maar sinds de laatste paar dagen gaat mijn bundel met een paar 100 mb omlaag. Ik zit meer op wifi dan op het mobiele netwerk. Ik snap dan niet waarom...

Maarten2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid met tegoed en 06 WEG Alleen-lezen Onopgelost

Na een abbonement geannuleerd te hebben via een aangetekende brief wat in de beschrijving staat, hebben jullie inderdaad de abbonement geannuleerd maar de sim (Prepaid) ook stop gezet en de 06 nummer ...

Prutzke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deblokkering abonnement na betaling rekening met iDeal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag: Hoe snel was bij jullie de blokkering van je abonnement nadat je via IDeal meteen je rekening hebt betaald? Gebeurt dit dezelfde dag nog?Alvast bedankt!

Lyndah door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone herkent nummer niet. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik heb een enige tijd geleden een prepaid simkaart besteld voor mijn dochter. (zo rond een half jaar geleden)Echter werkt het nummer niet meer, kan niet meer gebeld worden en/of zelf belle...

LadyLiz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen reactie op email Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone-medewerker, Op 26 augustus j.l. heb ik middels een mail getracht jullie te bereiken. Tot op heden is deze mail echter onbeantwoord gebleven, terwijl aan wordt gegeven mails binnen uiter...

DV88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slechte service vodaphone bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

06nr.-->Krijg geen verbinding met de service desk van Vodaphone. Uren in de wacht!!!!Op internet staat een tel. nr. welke verwijst naar Ziggo??? Via internet: krijg je de melding dat ze binnen 10 werk...

Leonard door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge rekening. Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Graag wil ik mijn frustratie hier gaan uiten. Vorige maand keek ik op mijn rekening en zag dat ik 145! euro moest betalen voor mijn abonnement. Dat vond ik vreemd wat natuurlijk niet heel...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen