Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
h638325

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil even doorgeven dat MHC van Veghel en CAD van Veghel de Rooy het zelfde email hebben kan bij mijn man nooit op de rekening in loggen we hebben wel ieder een ander wachtwoord.Graag een berichje terug
vdezay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo.
We kan ik niet aanmelden op mij vodafone
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi frankvdb

Log je in via de app of via je browser? Dat kan verschil maken namelijk. Een andere browser wil nog wel eens helpen. Heb je ook het stappenplan via de website al gevolgd, zoals in de startpost staat aangegeven?

PS. als je ons een Facebook bericht wilt sturen heb je de tweede 'bericht knop' nodig. Dan zet je je vraag namelijk op onze wall. De 'bericht knop' die helemaal bovenaan staat komt uit bij een privébericht. We beantwoorden Facebook privéberichten alleen maar op verzoek van gegevens:).
frankvdb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb beiden geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Ze willen koppelen met mijn E-mail en dan gaat het mis.
Nu is mijn E-mail adres wel erg lang en daar zijn al eerder sites over gestruikeld.
Echter, dat was voorheen geen probleem op myvodafone zakelijk.
jbox48

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb beide links van je geprobeerd, krijg bij beide Sorry de pagina die u zoekt bestaat niet meer. maar kan helemaal niet op mijn inlog account. voor de rekening, verbruik.

ze zeiden bij de vodafone winkel dat ik met dit abbo geen extra kosten zou kunnen hebben. gebruik weinig internet, bel vrij veel maar heb nog genoeg minuten geeft de app aan en toch zo'n 10euro buiten de bundel.

Anonymous
Niet van toepassing
Hey jbox48,

Het is niet zo fijn als je kosten buiten je bundel gaat maken.
Via deze link zie je tips om dit te beperken https://www.vodafone.nl/support/internet/datagebruik.shtml

Betreft my Vodafone raad ik je aan om eens de cookies te verwijderen en of eens een andere browser te proberen.
Mocht dat niet lukken raad ik je aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je hiermee verder helpen. Vandaag is echter de klantenservice gesloten.

Groetjes stevied86
UschiBB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik krijg "er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. Alleen consumenten en klein zakelijke gebruikers kunnen gebruik maken van deze app". Ik heb de app al van m'n iPhone 4s verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Het lost niets op.
Hoe kan ik het verbruik van m'n dochter checken? Of kan het misschien maar op 1 device actief zijn? Ik hen het ook op haar iPhone geïnstalleerd.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
UschiBB

Je geeft aan dat je de app ook op de telefoon van je dochter hebt geïnstalleerd. Lukt het daar wel om in te loggen met die gegevens? Of krijg je daar dezelfde foutmelding?
UschiBB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Maartje, ik ga haar vragen.
Ik vermoed nu dat de website "rondjes blijft draaien" omdat ik "incognito" browse (prive).
Nu ik dat heb uitgezet kan ik eindelijk inloggen in de website: dat is alvast een begin.
UschiBB

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost! Na het "incognito" browsen (privémodus) te hebben uitgezet kon ik het account van m'n dochter inloggen via de browser (geen rondjesdraaiende beelden meer). Na toevoegen van het nummer aan mijn account via myvodafone staat ze nu ook met haat nummer in m'n app. Tip voor Vodafone: laat geen draaiende rondjes op de website zien maar geef tips: zet privé-modus uit. Succes allemaal!!
mansize

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werd gevraagd om over te schakelen, maar de bevestigingsmail krijg ik maar niet binnen; met als gevolg dat ik dus nergens bij kan =(.

Probeerde het in de app ook, waar de knop "stuur mail opnieuw" nogal vaak een foutmelding geeft "Sorry er is iets mis gegaan", maar ook als het wel is gelukt, krijg ik nog nog steeds geen activatiemail (ook niet in de spamfolder dus); andere mails komen wel gewoon aan.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mansize,

Neem even hierover contact op met de klantenservice. Zij kunnen jouw hierbij helpen en zelfs activeren.

Groetjes stevied86
mansize

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is mooi Stevie, maar hoe kom ik in contact met 'Klantenservice' zonder te bellen / veel geld uit te geven aan miljoen keer doorgeschakeld worden? De chat is eeuwig te druk, en alles wat ik nodig heb is een simpele bevestigingsmail (waar ik zelf niet om heb gevraagd?). Ik wil juist graag m'n rekening checken, niet de rekening nog hoger maken!


Anonymous
Niet van toepassing
Hey mansize,

Je kunt de chat optie hiervoor gebruiken en als dat niet werkt dan dien je toch echter te bellen.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
mansize

We zijn er ook 24/7 op Twitter en Facebook, dat is helemaal gratis hoor! 😉
Ikzelf123456

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HET lukt ook niet de 2e keer (of de daaropvolgende keren). Ook na verwijdering van alle cookies (ook op een nieuw geinstalleerd systeem) blijft de response hetzelfde: "Oeps er is iets fout gegaan, probeert u het later nog eens!" . Ook de helpdesk kwam er niet uit en ging het doorzetten naar 2e lijns support (maar die kreeg daarbij wellcht ook een Oeps melding,w ant er is verder niets van gekomen).
Maar al met al, na 3 maanden kan ik dus nog steeds niet inloggen. Het verst kwam ik toen de vraag kwam of ik de activerings email nogmaals wilde ontvangen....Ja dat wilde ik wel (!!!), dus doet u maar..."Oeps er is ets fout gegaan....".
Na jaren probleemloos inloggen was het uiteraard hoognodig dat werd overgegaan op een nieuw systeem. Ja, inderdaad veeeel handiger. Kan alleen nog niet inloggen. Maar los daarvan....geweldig!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ikzelf123456,

Dat is vervelend als het niet werkt. Als ik het goed begrijp is er een case aangemaakt hiervoor.
Staat de case wel nog open of is deze ook al gesloten?
Staat deze nog open dan dien je echter af te wachten. Is hij gesloten dan zou ik nogmaals een nieuwe late aanmaken .

Groetjes stevied86
zall

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan niet meer inloggen met my vodafone app

ik heb de samsung yong met android 2.3.6 met oude app waar je enkel met je 06 nr. kunt inloggen
update naar nieuwe my vodafone app is enkel voor android 4.0.3 en hoger.
is/komt er ook een app voor android 4.0.3 en lager waar je met je mail kan inloggen ?

kan wel inloggen met mail als gebruikersnaam op pc
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej zall,

Het lijkt erop dat er nog geen nieuwe updates beschikbaar zijn om deze app ook naar andere Android versies te verlagen. Via de mobiele website van MyVodafone kun je helaas tegenwoordig alleen inloggen via je mobiele nummer. Op dit moment is de optie om de gegevens via de PC te bekijken alleen beschikbaar voor jou.
miranda45

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ik wil inloggen met mijn emailadres dan zegt die dit account bestaat niet ,als ik op nieuw acoount maken klik en voer mijn email adres is dan zegt die die bestaat al ,kom zo dus nooit in mijn account
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic