Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
miranda45

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op de website dan he daar lukt het niet
Anonymous
Niet van toepassing
Hey miranda45,

Probeer eens in te loggen via de website en anders daar aan te geven dat je het wachtwoord vergeten bent. Dan krijg je een e-mail toegestuurd met een nieuw wachtwoord.

Wat je ook kunt proberen is eenmalig inloggen nog met je 06 nummer en dan het e-mail adres koppelen.

Mocht beide niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw daarmee verder helpen.

Groetjes stevied86
Maurice7212

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil het prepaid tegoed van mijn dochter checken. Dit wil ik niet op haar mobiel doen maar via de app. Als ik haar telnr en wachtwoord invoer krijg ik de melding " er Is iets misgegaan (4)
Ik dacht eerst dat het wachtwoord verkeerd waas maar als ik expres en verkeerd wachtwoord invul krijg ik de melding dat dit wachtwoord niet goed Is. Dus dit klopt.
Enig idee? Op haar eigen telefoon werkt de app wel met telnr en wachtwoord
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Maurice7212,

Hoe open je het? Doe je het via de website dan raad ik je aan om eens de cookies te verwijderen en eventueel een andere browser te proberen.

Kijk je via de app dan raad ik je aan om eerst de app te verwijderen en dan haar als nieuwe gebruiker toe te voegen.

Groetjes stevied86
Maurice7212

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ga ik proberen. Thanks voor de tip
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Laat je het ons weten of het nog is gelukt?

Fijne dag nog verder.
miranda45

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
met inloggen op de website zegt die dit email adres is niet belend ,bij het account aanmaken zegt die dit email adres bestaat al ,snap iemand dit ?
miranda
Anonymous
Niet van toepassing
Hey miranda45,

Ik raad je aan om eens op het linkje te klikken wachtwoord vergeten. vervolgens vul je daar je email adres in.
Als het goed is krijg je dan een link toegestuurd op je emailadres om het wachtwoord te resetten.

Werkt dat niet raad ik je aan om het zelfde te doen maar dan met je 06 nummer.
Mocht je er dan nog niet uitkomen kun je vanaf morgen hiervoor terecht bij de klantenservice. Vandaag zijn zij echter gesloten.

Groetjes Stevied86
miranda45

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iemand?
miranda45

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ga ik proberen bedankt
rsteenaart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

Ik wil mijn wachtwoord veranderen probeer dit al 6 weken maar telkens alsik dit doe geeft de site aan oeps u heeft het te snel ingevuld dus er is niks verwerkt wordt er gek van believe me

hoe kan dit anders
Anonymous
Niet van toepassing
Hey rsteenaart

Ik raad u aan om eens de cookies te verwijderen en of eventueel een andere browser hiervoor te gebruiken.
Mocht het dan nog niet lukken dan raad ik u aan om contact op te nemen met de klantenservice op te nemen.
Mijn collega's van de klantenservice kunnen het wachtwoord ook opvragen voor u en hierbij helpen.

Groetjes Steven

Edward_B

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik in de My Vodafone app in wil loggen komt er het volgende te staan:

Er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. Alleen consumenten en klein-zakelijke gebruikers kunnen gebruik maken van deze applicatie.

Ben ik geen consument dan? Ik heb gewoon mijn email ingevoerd en ook mijn wachtwoord is juist.

Mvg. Edward✌????️
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Edward_B

Neem even contact hierover op met de klantenservice. Zij kunnen zien waar het mis gaat en jouw hierbij helpen. Mocht het dan nog niet lukken dan dienen zij een case voor je aan te maken zodat het opgelost kan worden.
hansspijkerman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een prepaid smartphone, bel nooit, toch gaat het beltegoed ineens van 23 euro naar 6,20 euro. Hoe kan ik zien waar die afschrijving naar toe gaat.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi hansspijkerman,

Kan je toestel misschien gebruik maken van het internet? Zo ja, zorg er dan voor dat Mobiele gegevens uit staat (zo kun je alleen bellen en smsen maar geen gebruik maken van het internet).
hansspijkerman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat betekent dat ik dan niet kan whatsappen, dat is niet de bedoeling. Ik ben ook mijn gebruikersnaam vergeten
EllenA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vrijdag ben ik overgegaan van pre-paid naar een abonnement bij Vodafone.
Ik kan nu niet meer inloggen bij de Vodafone-App.
Er komt te staan: Er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. Alleen consumenten en klein-zakelijke gebruikers kunnen gebruik maken van deze applicatie.

Ik wil uiteraard graag verbruik in de gaten houden.
Wat kan ik doen zodat de App weer werkt?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo EllenA, heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Waarschijnlijk biedt dat een oplossing. We horen het graag van je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
EllenA , is het nog gelukt met het advies van Serkan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic