liesje37

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone vaak 60

Kan je abonnement iphone vaak 60 verlagen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hi SeR, jou collega via twitter is zo vriendelijk geweest om dit op te pakken.
maar jou beredenering klopt ook, migratiekosten verdien ik wel terug met het voordeel.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Heb je een iPhone - 2 Vaak 60 abonnement of iPhone Vaak 60? Verlagen is alleen mogelijk bij de versie met een - 2 erachter.
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
hoi,

ik heb een iphone vaak 50 (zonder 2)
Nou was mij verteld dat na 6 maanden ik hem 1 keer naar beneden kon terugzetten voor de administratie kosten van 20 euro. gebeld met klantenservice, die geven aan dat het niet mogelijk is?
Voor 50 euro kon ik hem overzetten naar red? Opzich wil ik dat wel, alleen waarom kost deze handeling nu 50 euro en niet 20?
jansen55

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk goed naar voorwaarden van jou abo. Vodafone is verplicht voor €20 jou abo aan te passen. Dat staat is jou contract en is juridisch bindend !!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Paul, zoals gezegd is dit niet bij elk abonnement mogelijk. Tegenover de wijzigingskosten naar Red staan natuurlijk wel de voordelen zoals onbeperkt bellen en smsen in Nederland naar vaste en mobiele nummers.
liesje37
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iphone vaak 2 60, dus deze is te verlagen? Hoe kan ik dat doen?
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hi SeR, jou collega via twitter is zo vriendelijk geweest om dit op te pakken.
maar jou beredenering klopt ook, migratiekosten verdien ik wel terug met het voordeel.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dan is het een goede wissel 🙂 Goed om te horen dat het geregeld is.
Niek77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPhone-2 Altijd 42,50 abonnement en belde vandaag met de klantenservice om dat te verlagen naar een lager tariefplan. Dat kon werd mij verteld, dat zou dan het Bel+SMS+Web 200 abonnement worden voor 32,50 per maand. Ik raak dan wel de korting van 25% kwijt (waar ik tot het einde van het eerste jaar recht op heb). Daar kan ik mee leven en wilde dat wel doen. Toen werd mij echter verteld dat de kosten voor het wijzigen 50 EUR bedragen, terwijl er toch echt 20,34 EUR in de tarieven staat die op mij van toepassing zijn.

Waarom worden nu hogere kosten in rekening gebracht? Dat kan toch helemaal niet? Ik ben er dan ook niet mee akkoord gegaan, maar wil toch echt mijn abonnement aanpassen. Ik kom bij lange na niet in de buurt van de data en het aantal belminuten in mijn abonnement.:@
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic