Jessyrk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone prepaid internet

Hoi,
 
Ik heb een losse iPhone 4 toestel met een prepaid kaartje. Dit kaartje was wel een speciaal kaartje van een blackberry prepaid toestel. Nu wel ik internetten op deze iPhone. In de winkel zei iemand dat ik gewoon een web blox (met alleen internet) kon activeren en dat ik dan van de rest van mijn beltegoed gewoon kon bellen en smsen. Ik heb toen web aan naar 4000 gesmst. Toen kreeg ik een berichtje van 1200 waarin stond: 'Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur.' 
Waarom kan ik niet internetten?
 
 
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Jessyrk,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je hoeft geen aparte BloX hiervoor aan te vragen. Als je je toestel goed instelt kun je de bundel van je Blackberry gebruiken.
Jessyrk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, maar kan ik niet gewoon zo'n internet basis blox van 9,50 nemen? En wat moet ik veranderen aan mijn instellingen of welke instellingen moet ik hebben om het via de blackberry blox te doen?
 
Dankuwel.
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hooi Jessy,

Je hebt al een internet bundel maar dan voor BB. Dat is de reden waarom je geen Web blox kunt aanzetten.

Neem ff contact met de Smartphone Crew op, ze kunnen je vast vertellen welke instellingen je nodig hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic