Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gratis SMS Blox niet ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Vorige maand ontving ik een sms waarin stond dat als ik voor het destijds aankomende weekend de zorgenloos sms blox kocht, ik deze de maand erop gratis zou ontvangen(deze maand begon gister)Ook kreeg ...

Apps voor je Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn nog mensen die niet weten wat apps zijn en wat het nou precies inhoudt.Heel simpel gezegd zijn het applicaties die het gebruik van je toestel functioneler, leuker, efficienter maken. De apps d...

Apps voor je iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn nog mensen die niet weten wat apps zijn en wat het nou precies inhoudt.Heel simpel gezegd zijn het applicaties die het gebruik van je toestel functioneler, leuker, efficienter maken. De apps d...

Android versies Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de komst van Google als mobiele OS maker, en het desbetreffende Android, zijn er in de loop van de tijd al behoorlijk wat updates uitgekomen. Vanaf de eerste versie cupcake, tot Ice Cream Sandwi...

Blackberry issues Alleen-lezen Onopgelost

Allen, Er zijn op dit moment problemen met de diensten van Blackberry.Dit vertaald zich in geen pingberichten, geen whatsapp, geen internet etc. Dit is bekend, er zijn meerdere providers in meerdere l...

Android device activation Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Gezien ik een Android gebruiker ben van het eerste uur, wil ik jullie dit filmpje niet onthouden.Je ziet hier in een tijdspanne de activatie van Androidtoestellen globaal en per continent/land. Nj...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen