Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,315Oplossingen
  • 1,781Discussies
  • 84.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

wel internet, maar downloaden lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Samsung Galaxy Gio Wel internetverbinding, kan bijvoorbeeld m'n mail lezen. Ik gebruik nu WiFi. Echter downloaden van apps lukt niet, begint te downloaden en dan: Fout Installeren op USB-opslag of DS-...

simkaart defect Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik zie geen plek waar het over het simkaarten gaat, dus maar bij Samsung, want net een Galaxy Gio gekocht. Die ik helaas niet kan gebruiken, omdat m'n simkaart kapot is. Ik heb drie vrage...

Internet op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ivm reis naar Duitsland Internet op Reis Dagbundel geactiveerd op advies van winkelmedewerker. Nu krijg ik de melding dat Web 1GB is uitgeschakeld. Hoe kan dit? Wat betekent dit? Hoe kan ik dit herste...

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer, mevrouw,Wij hebben gisteren onze nieuwe telefoon, Samsung Galaxy Y, mogen ontvangen. Echter kan ik er niet mee bellen etc.. Als wij het netwerk willen instellen geeft de telefoon aan dat...

samsung galaxy note account synchronisatie werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

beste forum leden, ik kan wonderlijk genoeg een pop3 account niet synchroniseren. heb ook een iphone, heb dezelfde gegevens ingevoerd, maar het werkt wel bij mijn iphone maar niet bij mijn note. hij z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen