Anonymous
Niet van toepassing

Ios 13 bug geen meldingstonen.

Mensen die na de ios 13 update geen meldingstonen meer hebben op de Iphone 7 de volgende oplossing. Ga naar instellingen Horen Voelen onderaan optie toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid aan zetten, telefoon opnieuw opstarten als het goed werkt alles weer. Je kunt naar gelang de toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid weer uitzetten. Dinsdag 24 september komt de ios 13.1 uit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Hans.W,

Bedankt voor deze tip! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Hans.W,

Bedankt voor deze tip! 🙂
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Hans.W wrote:
Mensen die na de ios 13 update geen meldingstonen meer hebben op de Iphone 7 de volgende oplossing. Ga naar instellingen Horen Voelen onderaan optie toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid aan zetten, telefoon opnieuw opstarten als het goed werkt alles weer. Je kunt naar gelang de toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid weer uitzetten. Dinsdag 24 september komt de ios 13.1 uit.


Nog een kleine aanvulling deze ios 13.0 bug doet zich met name voor bij gebruik met gecertificeerde mfi hoorapparaten die gekoppeld zijn met bluetooth en de IPhone 7 andere iPhones mij niet bekend. Heb je geen koppeling hoorapparaten iphone dan speelt deze issue niet. Deze iOS 13 bug inmiddels gemeld bij Apple.
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing
Hans.W wrote:

Hans.W wrote:
Mensen die na de ios 13 update geen meldingstonen meer hebben op de Iphone 7 de volgende oplossing. Ga naar instellingen Horen Voelen onderaan optie toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid aan zetten, telefoon opnieuw opstarten als het goed werkt alles weer. Je kunt naar gelang de toetsenbordklik en vergrendelingsgeluid weer uitzetten. Dinsdag 24 september komt de ios 13.1 uit.
Nog een kleine aanvulling deze ios 13.0 bug doet zich met name voor bij gebruik met gecertificeerde mfi hoorapparaten die gekoppeld zijn met bluetooth en de IPhone 7 andere iPhones mij niet bekend. Heb je geen koppeling hoorapparaten iphone dan speelt deze issue niet. Deze iOS 13 bug inmiddels gemeld bij Apple.


We zijn weer een dag verder naar alles geprobeerd te hebben en research gedaan te hebben is het probleem een bluetooth connection met mfi hoortoestellen te zijn. Pairing gaat prima maar op 1 of andere reden verliest bluetooth zijn verbinding. Ik weet dat in ios 12 en verder dit probleem heel soms speelde maar het is nu alleen erger geworden. Moet nu continu mijn hoorapparaten aan en uitzetten om weer verbinding te krijgen. Het blijft toch een dingetje bij de iphones bluetooth verbinding met verschillende apparaten en connectie stabiliteit. Veel verschillende merken mfi hoorapparaten hebben dit probleem dus min of meer kunnen we uitsluiten dat het niet aan deze hoorapparaten ligt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic