Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,445Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Beloofde dubbele data en korting? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben Ziggo-klant en ben nieuw bij Vodafone. Ik zou dubbele data (6gb) en 5 euro korting krijgen. Maar zie deze niet in mijn Vodafone?

Storing, compensatie? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,ik wil klacht indienen van de afgelopen maandag 29 oktober storing heeft opgetreden. Ik ben een zelfstandige ondernemer. Door de grote storing heb ik mijn werk niet kunnen verrichten waard...

Mo-Rail door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beëindigen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geacht Vodafone, Gisteren 31-10-2018 om 18.00 uur telefonisch contact gehad met medewerker Jesse of Jelle,naar aanleiding van Vodafone mail Beste Meneer Smit,Je wilt je abonnement met (moderator edit:...

Phishing sms blokkade simkaart Alleen-lezen Onopgelost

ik had een sms met hyperlink ontvangen van 0687688261 waarin gesteld werd dat mijn SIM kaart per 30 okt zou vervallen. Betrof fishing sms met hyperlink (www.vodafone-nl.com) door criminelenGaat Vodafo...

HermV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4g Alleen-lezen Onopgelost

Ggoedemiddag, Ik heb nog steeds geen 4g, is dit nog steeds die storing?

Lis1987 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms over best vip games Alleen-lezen Opgelost

Gratis bericht: je abonnement op je dienst null is verlengd. De kosten zijn € 4,50 per week. Ga naar www.bestvipgames.com/nl. Afmelden: www.payinfo.nlGeachte heer/mevrouwIk krijg sinds een paar weken ...

Buffele32 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten op de factuur kloppen niet. Alleen-lezen Opgelost

Beste heer, mevrouw,Ik begrijp niet.Mijn man heeft mijn abonnement veranderde en het lijkt mij niet zo goed.Ik zag op jullie website dat ik zal moeten betalen 35,65 euro voor november 2018, omdat mijn...

Internet snel op Alleen-lezen Opgelost

ik kreeg vandaag een sms dat mijn internetbundel voor 80% op was, maar ik nog 1,5 gb dubbele data heb.een half uur later krijg ik een smsje dat ook die 1,5 gb op is en ik dus geen internet tegoed meer...

Maaik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik kom niet meer in my vodafone!Wachtwoord opgevraagd,mailadres en postcode ingevuld en dan krijg ik; oeps! Er ging iets fout.Wat kan ik nu doen?

Jeljoe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte provider Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nog nooit zoon dure provider meegemaakt??????????

Overdoosy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe abonnement afsluiten Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Wij proberen sinds zondag 4 november een nieuwe abonnement af te sluiten. Telkens als er een BKR check wordt uitgevoerd moeten wij minimaal 24 uur wachten. Dit is al drie uitgevoerd en ...

Zelfde contractvoorwaarden aanhouden Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een Red essential abonnement afgesloten tussen 21 november 2016 en 1 juni 2017, waardoor ik niet binnen de fair use policy val binnen de EU. Voor mijn werk ben ik momenteel veel buiten ne...

Kuijpie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen via wifi Alleen-lezen Opgelost

Ik heb heel erg slecht bereik als ik thuis ben, nu zag ik dat er via wifi gebeld kan worden.Dit heeft 1 dag gewerkt, ik was goed bereikbaar eb zag via een icoontje dat ik via wifi kon bellen.Na die en...

CRenee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer, mevrouw (Vodafone), Bij deze dien ik een verzoek in om mijn lopende contract te ontbinden wegens het meerdere malen leveren van een wanprestatie. Na de storing van gister heb ik zodanig ...

Zakaria R door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail gratis data Alleen-lezen Opgelost

heeft iemand hier een mail van Vodafone ontvangen voor dubbele data? Ik had eerst 10 kreeg toen 10 erbij. Nu zou ik nog eens 20gb erbij krijgen dus 40gb in totaal zonder wat bij te betalen of dat er i...

Rubke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra's Vodafone Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hoi heb sinds 2 week mijn abbonomement verleng bij Vodafone. En kun je bij Ziggo een extra zender pakket gratis erbij krijgen. Maar als ik via my Vodafone naar de ziggo site ga zegt hij dat er een tim...

Andre44 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

eSIM ondersteuning Nederland Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil een Apple Watch 4 cellular, 44mm, roestvrij staal en goudkleurig kopen. Helaas betreurt mij het feit dat 4G m.b.v. eSIM niet wordt ondersteund in Nederland. Ik haal de watch helemaal uit ...

KMD92 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms over Giga Game binnen gekregen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg zojuist een sms, met de volgende inhoud. Mijn vraag is, heb ik mij onbewust ergens op geabonneerd, of is dit phissing.Je maakt gebruik van abonnement Giga Game, de kosten zijn € 4,50 per week...

Bellen naar het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag weten of ik gratis naar het buitenland kan bellen vanuit Nederland? Ik weet dat ik in het buitenland wel met mijn normale tariefkosten kan bellen maar vanuit Nederlands zelf weet ik het n...

Melissa 8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen