MiloN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dubbele data

Ik heb 2 Vodafone abonnementen lopen en een ziggo tv aansluiting maar ik krijg geen dubbele data op mijn nieuwe tweede Vodafone abonnement?? Waarom niet ?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9739Posts
  • 3070Oplossingen
  • 2185Likes
Hoi MiloN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom zou je geen dubbele data krijgen op je tweede Vodafone aansluiting, dat is een goede vraag. Wanneer heb je deze aangesloten? Het kan 2 tot 4 weken duren voordat alle data bij Ziggo en Vodafone zijn gecontroleerd en dan moet je deze vanzelf krijgen. Staan alle abonnementen op hetzelfde adres (er hoeft maar iets af te wijken en dan doen ze het al niet).

Ik begrijp uit je reactie dat je op je andere abonnement wel dubbele data hebt? Want dan denk ik echt aan net aangesloten en/of verkeerde adres gegevens. Om er zeker van te zijn dat het allemaal goed staat, neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen controleren of alles goed staat en eventueel aanpassen.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9739Posts
  • 3070Oplossingen
  • 2185Likes
Hoi MiloN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom zou je geen dubbele data krijgen op je tweede Vodafone aansluiting, dat is een goede vraag. Wanneer heb je deze aangesloten? Het kan 2 tot 4 weken duren voordat alle data bij Ziggo en Vodafone zijn gecontroleerd en dan moet je deze vanzelf krijgen. Staan alle abonnementen op hetzelfde adres (er hoeft maar iets af te wijken en dan doen ze het al niet).

Ik begrijp uit je reactie dat je op je andere abonnement wel dubbele data hebt? Want dan denk ik echt aan net aangesloten en/of verkeerde adres gegevens. Om er zeker van te zijn dat het allemaal goed staat, neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen controleren of alles goed staat en eventueel aanpassen.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 445Likes
Heb je je gegevens laten controleren via de klantenservice MiloN ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone