Beste forum gebruikers,
Mijn naam is Arno en ik werk op de marketing afdeling bij Vodafone. We hebben net een nieuw product geintroduceerd die het gebruik van de Smartphone in het buitenland een stuk zorgelozer maakt. Met deze dagbundel kun je voor 2 euro per dag bellen, sms'en en internetten. Je kunt met deze bundel 20 minuten bellen èn 20 minuten gebeld worden èn 20 sms berichten versturen èn 35MB data gebruiiken. We hebben de bundel zo groot gemaakt zodat je echt zorgeloos gebruik kan maken van je mobiel in het buitenland.
Voordat we dit product introduceerde hebben we veel met klanten gepraat en marktonderzoek gedaan en hieruit komt elke keer dat klanten juist in het buitenland gebruik willen maken van de voordelen van hun smartphone. Denk maar aan hoe handig het is om google maps te hebben wanneer je zoekt naar dat ene restaurant in Rome of als je een hotel wil boeken terwijl je onderweg bent. Aan de andere kant komt ook elke keer naar voren dat het onduidelijk is wat nu precies de kosten zijn van het gebruik van je smartphone in het buitenland.
Ik las bijvoorbeeld ook al verschillende berichten op het forum over kosten in het buitenland en mijn tip is dan ook: kijk eens op
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/opreis/advies/ om een individueel advies te krijgen op welke voordeelbundel bij je past op reis. Helpt dit?
Ik denk dat we met deze 'Alles-in-1 Op Reis' je helpen om juist in het buitenland je Smartphone te kunnen gebruiken zonder verrassingen achteraf.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
groeten
Arno
*Update 07/01/2013* "Beste forum gebruiker, Er is goed nieuws voor reizigers die ook in het buitenland gebruik willen maken van de voordelen van de smartphone. Het is vanaf gisteren (7 januari 2013) ook mogelijk om de voordelige Alles-in-1 Op Reis in Kroatië te gebruiken voor 2 euro per dag. Het land is namelijk toegevoegd aan de Vodafone Voordeellanden. Kroatië is een populaire vakantie bestemming die steeds meer bezocht wordt door Nederlanders. Wanneer je daar dus heen gaat kun je dus profiteren van een voordelig tarief. Ook reizigers buiten de 43 Vodafone Voordeellanden (zoals Amerika, China, India, Brazilie) maken steeds meer gebruik van Internet terwijl ze op reis zijn. Met de vernieuwde Internet op Reis Wereld dagbundel krijg je voor 5 euro per dag 10MB data. Dit is sterk vermeerderd, het was eerst 4 MB. Hierbij geldt, net als bij de Alles-in-1 Op Reis, dat je alleen betaalt wanneer je er in het buitenland gebruik van maakt. Wanneer de bundel op is betaal je 2,50 euro per MB. Hiermee wordt het nog makkelijker om van je trip in het buitenland te genieten van de voordelen van je smartphone! Ik hoor graag als je ervaringen of andere suggesties hebt. Veel reisplezier, Arno" *Update 08/08/2013* We hebben een persoonlijke video verstuurd naar een voorgeselecteerde groep klanten, met daarin uitleg over de Alles-in-1 op Reis bundel. Wat vind je van de video? Zou jij het leuk vinden om soortgelijke gepersonaliseerde videos te ontvangen?