Ozen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data Dagbundel Op Reis 50 MB Gratis?

Ik heb een Mobiel Internet Start Tablet B abonnement, en als ik Data Dagbundel Op Reis 50 MB wil aanzetten in Blox opties, er staat dat het €0.00 kost per dag.

Ik denk dat het niet klopt, ik wil graag weten hoeveel dit per dag kost.

Hier wat ik te zien krijg:
Op vakantie voordelig online met je laptop of tablet.50 MB per dagHet tegoed is 1 dag geldig en vervalt om 23:59 uur Nederlandse tijdJe kunt de BloX in 43 Voordeellanden gebruiken€ 0,00 per dag.Ik heb twee verschillende mensen gesproken via Helpdesk en daar kunnen ze me ook niet verder helpen omdat het voor hun ook niet duidelijk is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Ozen

Je betaalt alleen als je het gebruik dus geen kosten als je er geen gebruik van maakt 🙂
ik kan helaas de tekst via telefoon niet kopieeren 😞
kijk eens via onderstaande link bij tarieven en voorwaarden i ternet tablet & laptop mobiel breedband bladzijde 2 data dagbundel op reis 😉
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml

50mb €7,50 in de 43 voordeellanden van Vodafone.

Groetjes,
daims

Bekijk in context

3 Reacties 3
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Ozen

Je betaalt alleen als je het gebruik dus geen kosten als je er geen gebruik van maakt 🙂
ik kan helaas de tekst via telefoon niet kopieeren 😞
kijk eens via onderstaande link bij tarieven en voorwaarden i ternet tablet & laptop mobiel breedband bladzijde 2 data dagbundel op reis 😉
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml

50mb €7,50 in de 43 voordeellanden van Vodafone.

Groetjes,
daims
Ozen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de snelle reactie, dit is in iedere geval duidelijk, in het verleden stond onderin de prijs van 50MB tijdens aanzetten van de Blox, vandaar dat het voor mijn niet duidelijk was.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Ozen

Graag gedaan ! begrijpelijk dar je zekerheid wilt over de kosten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic