Probleem. Afgelopen zaterdag 22:43 uur kreeg ik een melding van Vodafone namelijk. Je 1,5 gb bundel is op. Geen probleem, nu begin je aan Dubbel data 1,5 gb. Dag er na het volgende bericht. 14:31 Even een update je zit nu op 80% van je dubbele data. En dit terwijl ik de hele nacht en ochtend niks met mijn internet heb gedaan. Met veel verbazing Vodafone opgebeld met dit probleem en kreeg ene Luca ervoor. Deze jongen wilde mij best helpen maar begreep het allemaal niet helemaal. En gaf aan dat hij niks voor mij kon doen en eventueel dat ik maar naar een Vodafone winkel moest gaan om te kijken of er achtergrond programma's draaien. Heel raar dat er ineens een achtergrond programma kan draaien wat mijn hele bundel leeg haalt. Maar helaas kon hij dus verder niks voor mij betekenen waardoor ik hier dus zit zonder data. Zo'n groot bedrijf als vodafone wat niks voor je kan doen en hierdoor weer een ontevreden klant heeft. Ik vind het ronduit slecht. Ik bel namelijk nooit met een probleem en nu is er een keer wat en dan kunnen ze niks voor je doen. Teleurstellend!