fhvanpeski

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte boete

Ik heb een boete van bijna EUR 700 gekregen nadat ik een contract wat was verlopen heb ontbonden. Een half jaar daarvoor had ik het toestel op mijn eigen naam laten zetten wat nu bleek een nieuw contract te zijn. Zowel bij de eerste keer (2 jaar geleden) en bij de ter naam ter stelling heb ik geen telefoontoestel ontvangen. Ik begrijp niet deze handelswijze.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi fhvanpeski

Dat is zeker niet de bedoeling. Bij één contractovername neem je het contract over zoals hij was incl einddatum etc.

Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Ik wil je dan ook verzoeken om dit aan te kaarten via de klantenservice. Zij kunnen uitzoeken waarom dit bedrag op de factuur staat en anders evt een onderzoek aanmaken.
fhvanpeski
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, ik heb dit reeds 3 keer gedaan bij de afdeling die zich Customer Service noemt. Moet ik nu voor de 4e keer bij deze afdeling aankloppen die me de eerste drie keer in de kou hebben laten staan. Het kostte me gemiddeld 30 minuten om de hele case uit te leggen. Wat mag ik van Vodafone verwachten? Doen die er zelf nog iets pro-actiefs aan?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
fhvanpeski, we kunnen ons goed voorstellen dat dit vervelend is maar helaas kunnen we via deze weg niets voor je betekenen. Ik ga ervan uit dat onze collega's van de klantenservice hun uiterste best doen om je hiermee zo goed mogelijk te helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic