Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

online only Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb zojuist mijn online only bundel geactiveerd maar ik kan geen gb gebruiken.hoe zou ik het kunnen oplossen?ook staat er op de site dat je 1gb extra krijgt. maar ik heb maar 1gb gekregen. be...

mike2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in Belgie Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik betaal 50 euro in de maand voor mijn abonnement in Nederland, best prijzig. Sinds kort heb ik een nieuwe baan, in Belgie. Hier heb ik helaas geen wifi en moet ik dus gewoon op internet...

Peyk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix tegoed bij Verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Zojuist de stappen doorlopen om 3 maanden gratis Netflix te krijgen na mijn Vodafone Red verlenging.Ik heb hier 2 jaar geleden ook al eens gepost, daar het toen ook nog niet vlekkeloos...

manie door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

PDP authentication failure Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I am roaming Sweden and have been able to use mobile data ok up until yesterday. Now I receive a PDP authentication failure message when I try to use it.I have performed all the resets in other ...

monofone door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan my Vodafone niet registreren door m'n 06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

Telkens als ik my Vodafone account wil registreren moet ik m'n 06 nummer invoeren nou ja zonder de 06 want die staan er natuurlijk alMaar hij blijft steeds aangeven"Er ging iets niet helemaal goed""Di...

Gordoow door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Blox Online Only Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb een prepaid sim kaart en ik heb de Blox Online Only aangezet. Ik ben in het buitenland op vakantie. Nu is mijn 1GB aan data op, echter kan ik deze Blox niet opnieuw aanzetten. Als ik STATUS...

Chat niet / slecht bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Al enige tijd maakt Vodafone reclame voor het 24 uur per dag bereikbaar zijn van de klantenservice, maar de chat is volgens mij maar enkele keren per dag bereikbaar; Eigenlijk altijd zie ik de melding...

nickienick door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone RedPlus naar Black abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag Vodafone,Ik heb momenteel een RedPlus abonnement, en ben door jullie benaderd via de mail dat dit abonnement gaat verdwijnen tot mijn grote spijt! Nu word ik "gedwongen"(lees er is geen an...

Huawei P9 Lite - geen dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze week kon ik her abonnement verlengen. Aangezien mijn huidige toestel een dual-sim is, heb ik dus gekozen voor de Huawei P9 Lite. Ik heb via Facebook Messenger contact gehad met Vodafone, en...

EricG door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

cellbroadcasting bericht Alleen-lezen Onopgelost

hallo, bij iedere grens overgang krijg ik een sms-je van dat land.kan dat ook stop gezet worden? graag hulp hiermee. ik heb een motorola moto 2e Gen. - android. groet, Nicol

nicol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ABONNEMENTSWIJZIGING NIET DOORGEVOERD Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerkers, Ik heb telefonisch mijn contract gewijzigd en dit eind februari dan ook oraal vastgelegd. Helaas heb ik nooit een bevestigingsmail gekregen maar ging er vanuit dat het gere...

Primstar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Myvodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een zakelijke abonnement van mijn werkgever ontvangen. Ik kan helaas niet een account op myvodafone aanmaken . Ik weet dus niet hoeveek mb/belminuten etc ik heb.

Fstatus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Camera (achter) iPhone 6 zwart beeld Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren merkte ik op dat de camera op de achterkant het niet meer doet, bij openen van camera app, of via instagram of whatsapp zie ik niets - alleen een zwart beeld. Op de knop drukken werkt o...

bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

hallo had een vraag ik heb heel slecht berijk in mijn woning 1 tot geen steepje soms valt hij helemaal weg tijdens gesprek buiten heb ik gewoon bereik 2 tot 3 streepjes is hier wat aan te doen voor in...

thoompie door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Onlangs heb ik een bundel aangeschaft (vodafone you blox) waarmee ik 500mb internet en 50min bel en sms heb. Dit heb ik aangeschaft voor het buitenland, vodafone heeft vermeldt dat mijn blox...

Nielsk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Napster Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een paar keer contact geprobeerd te zoeken via de Vodafone chat om mijn napster account op te zeggen maar elke keer krijg ik een fout als ik halverwege ben met een medewerker, de laatste kee...

Mjamin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

EC keurt fusie Vodafone Nederland en Ziggo voorwaardelijk goed Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/gmzogNoot voor de redactieDIT IS EEN NIET OFFICIELE NEDERLANDSE VERTALING VAN HET OFFICIELE EN FORMELE PERSBERICHT UITGEBRACHT DOOR VODAFONE GROUP EN LIBERTY GLOBAL OP 3 AUGUSTUS 201...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Vodafone oplichting leugens Alleen-lezen Onopgelost

Begin juni gebeld om mijn abo te beeindigen wat niet is gelukt 22 juni opnieuw gebeld uren aan de telefoon, uiteindelijk werd mij vertelt dat per 22 juli mijn abo zou stop gezet worden. Is dus niet ge...

PietJan12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen