ramrod

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet traag , telefoon gaat regelmatig niet over .

In het begin was ik tevreden over vodafoon maar sinds een paar weken , lijkt het wel of het allemaal een stuk minder wordt , deze week een aantal malen gehad dat als iemand mij probeerde te bellen , bij mij de telefoon niet over ging , wel werd ik een minuut laten door 1233 voicmail terug gebeld dat er een bericht was ingesproken ..... , ik was op die momenten gewoon op straat , dus niet in tunnels oid .
 
Ook lijkt het er op de de internet pagina,s steeds moeizamer laden mijn snelheid zou 7,2 Mbps moeten zijn
 
Email ophalen lukt wel maar , lang blijft "verbinden"  onder in het scherm staan ,na zo,n 1 a 2 minuten lopen de mails binnen .
 
Hoe hier mee om te gaan ?
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey ramrod,

Welkom op het forum 🙂

Wat zonde dat je steeds zo'n slecht bereik lijkt te hebben. Uit je verhaal begrijp ik dat je hier op meerdere plaatsen last van hebt? Dan raad ik je aan om je simkaart eens te laten wisselen bij een Vodafone winkel. Dit kan op vertoon van je ID bewijs en pinpas. Als een simkaart niet goed meer werkt kan het signaal minder goed opgepikt worden.
ramrod
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Zou mooi zijn als het zo simpel was , ik ga eens langs de winkel , bedankt
Raymondnooijen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dat antwoord krijg iedereen een sim wissel. Nou ik heb een nieuwe sim en het is nog steeds. Het lig aan Vodafone en niet anders.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Ramrod,

Kun je ons laten weten of het geholpen heeft? Ik wil daarnaast even aangeven dat wij niet kunnen garanderen welke snelheid je haalt. Ik denk dat je de theoretische maximumsnelheid bedoelt die aan je abonnement gekoppeld is. De snelheid die je in werkelijkheid haalt, de "praktische snelheid", is van veel zaken afhankelijk en kan verschillen per locatie/tijdstip.

Raymondnooijen, ik heb zojuist gereageerd op jouw eigen topic. Op de locatie waar jij problemen ondervindt zijn werkzaamheden op dit moment. Als je overal problemen ondervindt, ongeacht op welke locatie je bent, dan moeten we inderdaad nakijken of er iets met je toestel of simkaart aan de hand is. Een kruistest of simwissel is dan noodzakelijk. Voor er een onderzoek uitgevoerd kan worden moeten we zeker weten dat je toestel en simkaart in orde zijn.

gucci_girl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb sinds een aantal weken geleden hier last van: telefoon gaat niet over en ik kan niet bellen. Terwijl ik vol bereik heb. De smsjes die ik krijg van Vodafone met gemiste oproepen (ik heb geen voicemail), komen wel snel aan.
Sinds gisteren kreeg ik ook foutmeldingen dat mijn smsjes niet verzonden kunnen worden. Het aan- en uit zetten van mijn telefoon werkt af en toe om alles weer normaal te laten werken.
Binnenkort ga ik bij Vodafone een nieuwe sim-kaart aanvragen. Misschien dat het hieraan ligt.
Mijn vriend heeft deze probleem sinds deze week voor het eerst ervaren en ik denk eerlijk gezegd niet dat het door onze telefoon komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic