Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,322Oplossingen
  • 1,797Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

sim werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone medewerkers, Ik heb mijn abbonoment over gezet van t-mobile naar jullie met nr behoud, maar nu werkt en mijn nieuwe sim kaart niet en mijn oude ook niet. Kunnen jullie mij snel helpen? ...

verandering abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Heb al lang een vodafone abonnement. Heb ook al lang een telefoon van vodafone.De telefoon is simpel.Je kan er mee bellen en misschien nog foto's mee maken. Misschien nog een beetje meer maar ik maak ...

Motorola RAZR HD Alleen-lezen Opgelost

Ik wilde hier even een voorkomende vraag stellen, ik heb gisteren een Motorola RAZR HD besteld, in Duitsland (Mediamarkt) en simlock vrij uiteraard, betreft als het goed is geen branded toestel. Nu le...

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

hoezo is in vredes naam die bsw abo zo uit gekleed, wat heb je aan 200mb.me vorige was nog 1000mb, dat was veel beter. nee nu moet je verplicht aan de op 2 na duurste red abo, om 1000mb te hebben.voda...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb ongeveer 5 dagen geleden nummerbehoud aangevraagt van een andere provider (abbonnement) naar vodafone prepaid, via het online invul formulier. Ik vroeg me af hoe lang dit ongeveer kan gaa...

Nooit 3G? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb nu 2,5 jaar mijn iPhone 4 en sinds een half jaar heb ik geen 3G meer. Met Wifi werkt mijn internet prima alleen heb ik buiten of 'een rondje' en traag internet of helemaal geen internet....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen