Lauw

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

slecht bereik en geen 3g

Hallo,
Ik zal in het kort eventjes uitleggen , in februari over gestapt van kpn naar vodafone {met een duur abbo}.
Niets anders dan problemen met 3g en slecht signaal , nu al 3 keer naar de winkel gegaan voor een sim kaart wissel.  Niets heeft tot nu toe geholpen,  toestel is een iphone 5.
 
Maar nu een aantal dingen zelfgedaan , mijn zoon zijn kpn   kaartje in de iphone 5  gedaan  zie daar signaal en 3 g 
op de  plaats waar geen signaal en 3 g was van vodafone.
Mijn kaartje bij hem in zijn toestel  en het zelfde omgekeerd , geen signaal en 3 g  van vodafone.
 
Ik zou het toch op prijs gaan stellen dat  vodafone er iets  gaat doen!
 
Wat ziet in de winkel dat er best wat mensen over stappen  naar vodafone,  maar dan zal de MAST versterking ook mee moeten gaan anders zit iedereen met de zelfde problemen {en zo te zien zijn dat er best veel}.
 
Of het abbo   voor de helft in korten , want veel per maand moeten betalen  en maar de helft krijgen  is TOCH ABSURD
 
Lauw
 
6 Reacties 6
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Lauw schreef:
Hallo,
Ik zal in het kort eventjes uitleggen , in februari over gestapt van kpn naar vodafone {met een duur abbo}.
Niets anders dan problemen met 3g en slecht signaal , nu al 3 keer naar de winkel gegaan voor een sim kaart wissel.  Niets heeft tot nu toe geholpen,  toestel is een iphone 5.
 
Maar nu een aantal dingen zelfgedaan , mijn zoon zijn kpn   kaartje in de iphone 5  gedaan  zie daar signaal en 3 g 
op de  plaats waar geen signaal en 3 g was van vodafone.
Mijn kaartje bij hem in zijn toestel  en het zelfde omgekeerd , geen signaal en 3 g  van vodafone.
 
Ik zou het toch op prijs gaan stellen dat  vodafone er iets  gaat doen!
 
Wat ziet in de winkel dat er best wat mensen over stappen  naar vodafone,  maar dan zal de MAST versterking ook mee moeten gaan anders zit iedereen met de zelfde problemen {en zo te zien zijn dat er best veel}.
 
Of het abbo   voor de helft in korten , want veel per maand moeten betalen  en maar de helft krijgen  is TOCH ABSURD
 
Lauw
 
Het Lauw,
 
Dat is balen.
Zie dat je ook niet de enige bent met dit probleem.
Lijkt wel alsof er masten verdwijen in plaats van bij komen. Zelf merk ik ook dat de dekking behoorlijk is afgenomen terwijl men toch beweerd 99% dekking te hebben (ja ja weet het, geen binnendekking, toch raar met de technieken van vandaag de dag). Is het binnen of buiten? Als het buiten is zou ik ontbinding aanvragen. Men kan tenslotte de beloofde dienst niet leveren. Als het binnen is, dan garandeerd Vodafone geen dekking.
 
Hoop dat je er uit komt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Lauwe, het is natuurlijk vervelend als je geen optimale 3G verbinding hebt. Echter kunnen we dit niet overal garanderen. Sinds kort hebben we daarom SignaalPlus op de markt gebracht. Hiermee kun je op een specifieke locatie het 3G netwerk versterken. Kijk voor meer informatie eens op de volgende pagina: http://voda.fo/ne/tq2pe
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
SeR schreef:
Hi Lauwe, het is natuurlijk vervelend als je geen optimale 3G verbinding hebt. Echter kunnen we dit niet overal garanderen. Sinds kort hebben we daarom SignaalPlus op de markt gebracht. Hiermee kun je op een specifieke locatie het 3G netwerk versterken. Kijk voor meer informatie eens op de volgende pagina: http://voda.fo/ne/tq2pe
En daar zijn we weer met de standaard cliche reacties 😄
In plaats van klanten zo een signaal plus ding aan te willen smeren, gebruik die (gemiddeld) € 60.- p/m eens om het netwerk te verbeteren. Er is tenslotte "maar" € 19.9 miljard winst gemaakt, dan word het natuurlijk kiezen wat je er mee doet...
Lauw
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi,
 
Bedankt voor je reactie ,  maar dit is de grootste flauwekul die ik nu zie.
 
het gaat me niet om het binnen signaal , maar om het signaal  wat ik buiten heb .
Komop zeg,  ik verwacht toch een eerlijk antwoordt van jullie bedrijf  in de winkel konden ze ook al niks betekenen!
Zit ik 2 jaar vast aan vodafone ,  jammer  dat ik de zaak niet kan ontbinden.
 
Ik verwacht gewoon een oplossing .
 
Jullie kunnen toch wel de mast versterking verhogen ?
 
 
 
Lauw
 
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Lauw schreef:
Hoi,
 
Bedankt voor je reactie ,  maar dit is de grootste flauwekul die ik nu zie.
 
het gaat me niet om het binnen signaal , maar om het signaal  wat ik buiten heb .
Komop zeg,  ik verwacht toch een eerlijk antwoordt van jullie bedrijf  in de winkel konden ze ook al niks betekenen!
Zit ik 2 jaar vast aan vodafone ,  jammer  dat ik de zaak niet kan ontbinden.
 
Ik verwacht gewoon een oplossing .
 
Jullie kunnen toch wel de mast versterking verhogen ?
 
 
 
Lauw
 
Ik heb je een prive bericht gestuurd met wat tips.
daantje1411

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie zien toch zelf ook wel dat er onderhand heel wat berichten op dit forum staan, dus dat er gewoon iets goed mis is???
 
Wees gewoon eerlijk, erken dat er storing is, of zoek uit wat er aan de hand is.
 
Ik weet wel, dat ik na mijn contract ergens anders heen ga...
Ik ben t echt zat om voor iets te betalen wat niet geleverd word!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic