tekingonen68

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen op My Vodafone app / Toegang geven en beheren

Ik heb via Profiel --> Toegang geven en beheren een nieuwe gebruiker toegevoegd om deze toegang te geven tot mijn account. 

Als ik met deze nieuwe gebruiker in wil loggen op de My Vodafone App, hierbij maakt het niet uit of ik dit doe met een Android telefoon of een Iphone telefoon, dan krijg ik een foutmelding "Er is iets stuk. Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent.
We gaan het fixen probeer later nog eens.."

 

Als ik met deze nieuwe gebruiker in wil loggen via de My Vodafone via een browser (Chrome, Edget, Firefox, etc.) dan kan ik WEL inloggen met deze nieuwe gebruiker waar ik een toegang voor heb gegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Cecilia ik weet niet wat de status van de case met het casenummer 12219272 maar ik heb het zonet via de My Vodafone App geprobeerd en het probleem lijkt nu opgelost. De gebruiker waar ik de toegang heb verleend krijgt geen foutmelding meer en kan nu in de App de gegevens over het gebruik enzo zien.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tekingonen68, welkom hier. 

Wat een bijzonder probleem! Na deze aanpassing is het dus in de hobbel geraakt. Ik zie dat er inderdaad nu 2 abonnementen zijn gekoppeld aan My Vodafone. Via de browser ervaar je geen problemen, maar wel via de My Vodafone app als je als deze nieuwe gebruiker wil inloggen. Kun je aangeven wat je hiermee precies bedoeld? De gegevens van My Vodafone zouden nu namelijk identiek moeten zijn voor zowel de ''nieuwe gebruiker'' als bestaande gebruiker. En wat gebeurt er als je zelf als hoofdgebruiker inlogt?

tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt ik heb 2 abonnementen, één abonnement voor mij en één abonnement voor mijn dochter die jonger is dan 18 jaar. Haar abonnement is gisteren ingegaan en zij wil via My Vodafone app haar verbruik volgen, vooral als zij straks op vakantie is. Zoals je weet is er een maximum van 40gb in Eu. Ik heb mijn dochter als een nieuwe gebruiker toegang gegeven op dit nieuwe abonnement wat eigenlijk voor haar is.

De situatie is:

1. Het inloggen met de hoofdgebruiker (ik) op dit nieuwe abonnement via My Vodafone app en My Vodafone website gaat alles prima

2. Het inloggen door mijn dochter (ik heb haar dus als een nieuwe gebruiker toegang gegeven) op dit nieuwe abonnement:

   a) inloggen via My Vodafone website --> gaat goed

   b) inloggen via My Vodafone app (android of ios maakt niet uit) --> gaat niet goed en komt deze foutmelding ""Er is iets stuk. Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen probeer later nog eens"

 

Hieronder een schermprint van mijn dochter als nieuwe gebruiker op het nieuwe abonnement en de foutmelding die zij krijgt via de my vodafone app.

tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Ik heb extra informatie toegevoegd aan de topic. Kun je hier verder mee?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt @tekingonen68. Ik wil hiervoor graag een case aanmaken naar onze technische dienst. Zij hebben hiervoor enkele gegevens nodig. Wil je het toesteltype en softwareversie ook vermelden? 

Ps. De screenshots in de bijlagen van je vorige bericht heb ik verwijderd omdat hier persoonlijke informatie zichtbaar op is. 

tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia het toestel waarmee ik getest heb is een oneplus 10 pro met Android 13.

Het gaat ook fout op een iPhone 11 met ios 16

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Even een tip voor @tekingonen68 

Update je iPhone naar de nieuwe iOS versie. Die is namelijk erg belangrijk voor je beveiliging. Zie deze topic

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt @tekingonen68. Bij deze heb ik de case aangemaakt onder casenummer 12219272. Je ontvangt hier zo snel mogelijk bericht over van onze technische dienst.

tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste @Cecilia ik weet niet wat de status van de case met het casenummer 12219272 maar ik heb het zonet via de My Vodafone App geprobeerd en het probleem lijkt nu opgelost. De gebruiker waar ik de toegang heb verleend krijgt geen foutmelding meer en kan nu in de App de gegevens over het gebruik enzo zien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Super @tekingonen68! Wat een fijne update. De case is nog niet aangeraakt, dus ik zal deze update vermelden. Blijkbaar was een beetje extra tijd en geduld hier de oplossing, haha! 🙂

tekingonen68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Blijkbaar 🙂

Dank voor je moeite 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic