Klopt ik heb 2 abonnementen, één abonnement voor mij en één abonnement voor mijn dochter die jonger is dan 18 jaar. Haar abonnement is gisteren ingegaan en zij wil via My Vodafone app haar verbruik volgen, vooral als zij straks op vakantie is. Zoals je weet is er een maximum van 40gb in Eu. Ik heb mijn dochter als een nieuwe gebruiker toegang gegeven op dit nieuwe abonnement wat eigenlijk voor haar is.
De situatie is:
1. Het inloggen met de hoofdgebruiker (ik) op dit nieuwe abonnement via My Vodafone app en My Vodafone website gaat alles prima
2. Het inloggen door mijn dochter (ik heb haar dus als een nieuwe gebruiker toegang gegeven) op dit nieuwe abonnement:
a) inloggen via My Vodafone website --> gaat goed
b) inloggen via My Vodafone app (android of ios maakt niet uit) --> gaat niet goed en komt deze foutmelding ""Er is iets stuk. Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen probeer later nog eens"
Hieronder een schermprint van mijn dochter als nieuwe gebruiker op het nieuwe abonnement en de foutmelding die zij krijgt via de my vodafone app.