Dus omdat ik ten einde raad ben en ik vanmorgen vanaf 8 uur aan de telefoon heb gezeten tot 12:30 en nog geen steek verder ben schrijf ik hier nu maar op in de hoop dat iemand het oppikt. Dus mijn verhaal is dat ik 22 juni een red together abonnement heb afgesloten voor 4 telefoonnrs. 2 nieuwe en 2 nummerbehoud.
Het was al een hele reis van 3 uur om die twee nieuwe simkaarten te activeren maar vandaag was de dag dat het telefoonnr van mij (hoofdafnemer) zou overgaan van symio naar vodafone. Om 8 uur kreeg ik mooi bericht dat ik bijna overging. Om 9 uur confimatie.
Ik steek de simkaart erin en toen niets. Ik bel doorloop keuzemenu en activeer. Ondertussen denk ik ik bel toch nog even.
Kreeg er iemand aan die verbond me weer door toen vloog ik er uit. Weer gebeld (met andere telefoon overigens) in de wacht na doorverbinden 20 min.
Toen weer iemand die zei ja dat kan niet meneer ik ga u helpen. ALles nagekeken kon er niets meer verbond me helaas weer door. Wat denk je niemand neemt op 25 min. Toen weer gebeld weer vriendelijke meneer die schreef mn nr op. Ik ga me er hard voor maken meneer. Naar leidingevende ondertussen in de wacht werd ik weer eruit gegooid. Belde mij wel terug had zelf wat telefoontjes gepleegd maar zelfs hij werd er uit gegooid. Zei toen sorry meneer maar ik kan u nu alleen koud doorschakelen. Ok schakel me dan maar door. En wat denk je. Niemand neemt op. En na 25 min heb ik maar weer opgegooid. Gevolg ik heb geen telefoon wel een mooi abonnement maar klopt niets van. Verder houd ik me hart vast want as maandag gaat het nr van mijn vrouw over van tele 2 naar vodafone.
Ik vraag me af wat ik nu moet hoop dat dit opgepikt wordt
gr
cnive