Jiprooijens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen MyVodafone lukt niet nadat mijn mail ineens is veranderd.

Geachte heer, mevrouw, 

 

Ik zag laatst dat mijn email is veranderd naar die van mijn moeder. Nu kan ik niet meer inloggen in mijn app. Ik probeer het wachtwoord te wijzigen maar elke keer geeft hij een fout aan. Dit is heel vervelend want nu kan ik niet zien hoeveel mbs ik nog heb. 

 

Met vriendelijke groet, 

Jip rooijens 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jiprooijens 
Erg vervelend natuurlijk. Maar welke foutmelding krijg je dan? Ik zou zeggen, vraag een nieuw wachtwoord aan en log dan in met je moeders mail adres en dan verander je je mail adres. 

Maar nu is het van belang wat voor een foutmelding je krijgt. Normaal zou het moeten kunnen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Wat je nog kan proberen is je koekjes van je browser te verwijderen en/of een andere browser te starten en te zien of het daarin lukt. 

Overigens, dat je e-mail opeens is aangepast is natuurlijk wel heel vreemd. Hebben jullie ook Ziggo misschien? Dat je moeder deze met elkaar heeft gekoppeld?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jiprooijens 
Erg vervelend natuurlijk. Maar welke foutmelding krijg je dan? Ik zou zeggen, vraag een nieuw wachtwoord aan en log dan in met je moeders mail adres en dan verander je je mail adres. 

Maar nu is het van belang wat voor een foutmelding je krijgt. Normaal zou het moeten kunnen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Wat je nog kan proberen is je koekjes van je browser te verwijderen en/of een andere browser te starten en te zien of het daarin lukt. 

Overigens, dat je e-mail opeens is aangepast is natuurlijk wel heel vreemd. Hebben jullie ook Ziggo misschien? Dat je moeder deze met elkaar heeft gekoppeld?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jiprooijens . Welkom hier!

Ook mij verbaast het vooral dat je e-mailadres zomaar veranderd is. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe dit komt. Zien we je snel terug met antwoorden? :-). Mocht het inmiddels allemaal opgelost zijn, horen we het natuurlijk ook graag. 
Hopenlijk tot snel ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic