Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Red abonnement en heb daarin een bundel aanstaan dat ik in het buitenland kan bellen.Echter zodra ik over de grens ben en dat is al in Duitsland kan ik niet bellen. Ik krijg te zien dat er ...

Cornelis2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail bij wegdrukken Alleen-lezen Opgelost

Net een nieuwe abo bij Vodafone.Vociemail ingesteld.Als ik van andere telefoon mijn Vodafone nr bel en ik neem niet op dan krijg ik idd netjes de voicemai. Als ik echter op mijn iPhone op niet opnemen...

Verlenging abonnement waardeloze aanbieding. Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al vele jaren klant van @Home en nu van Vodafone.Mijn 2 jarig abonnement van Vodafone Red Essential 15.- in de maand loopt nu af, en krijg ik de geweldige aanbieding van 19.- in de maand.Nou no...

Geer65 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat kost thailand Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond wat kost met je prepaid kaartje om te roamen in Thailand?.En welke bundels zijn daarvoor beschikbaar?. Wat zijn de prijzen?.Fijne avond Robert kaim.

Robbie87 door Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Vodafone prepaid credit Alleen-lezen Onopgelost

Hello. This morning I wanted to buy 5 euros for my prepaid but you charged me twice. Despite that now you told me that my credit is 0 but the payment went through

Joedith door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen melding ontvangen als ik in gesprek ben of geen bereik heb Alleen-lezen Opgelost

Beste,Sinds kort ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Geen klagen tot dat mijn relaties mij attenderen op het feit dat ik hen niet bereikbaar ben (kan gebeuren) maar dat ik hen niet terug bel. Er...

Leistra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele aboonementskosten Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op 14 februari overgegaan van Vodafone naar KPN.Zojuist heb ik mijn laatste factuur ontvangen en zie ik dat ik abbonomentskosten heb betaald voor 1 januari 2019 t/m 14 februari 2019.Als ik mijn...

Koenn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel geblokkeerd heb nieuwe prepaid nummer Alleen-lezen Onopgelost

Krijg een bericht dat mijn nummer is geblokt hen net een nieuwe prepaid kaartje en krijg het bericht dat mijn nummer is geblokt waarom!!!

Wim222 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Accesoires shop is offline Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bij mijn nieuwe telefoon een voucher gekregen voor korting bij de aankoop van accesoires. Op deze kaart staat in de kleine letters de site: Accesoire.vodafone.nl alleen als ik deze site wil geb...

dathiefnl door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Unlock code voor mijn oude telefoon HTC Desire 320 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, ik ben op zoek naar de Unlock code voor mijn oude prepaid telefoon HTC Desire 320. Zojuist geprobeerd via het menu van de website, maar dan staat mijn nieuwe toestel vermeld. Ik zie niet ...

Janneke M door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

totalgamingsite Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontving een sms van vodafone dat ik gebruik maak van de TotalGamingSite. de kosten zijn € 5,00 per week.ga naar www.payinfo.nl om je af te melden.Dit riep bij mij grote vraagtekens op. ik heb me ne...

Beheer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BKR registratie bij een toestellening Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wanneer heb ik een bkr registratie bij het verlengen/ aanschaffen van een nieuwe telefoon?Ik mag een nieuw abonnement en telefoon namelijk maar ik vroeg mij af wat ik dan nu moet betalen voor ee...

Engeland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Ik vraag mij af je in Engeland je bundel nogsteeds kan gebruiken in de zin dat het je geen extra geld kost? Of gaat dit extra geld kosten omdat ze recent uit de EU zijn gestapt? Ik hoor...

mb's doneren Alleen-lezen Opgelost

Graag zie ik een optie om meerdere gb's per keer te doneren. Ik heb geen zin om per maand iets van 80x te moeten doneren

Pga90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Gegevens incasso bureau Alleen-lezen Opgelost

goedenmorgen,ik heb een brief van het incassobureau gekregen van een onbetaalde rekening.Ik heb al contact gehad maar ben de brief kwijt geraakt.Kunnen jullie mij nog eens de naam en het telefoon numm...

joyce1996 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Payinfo afmelden lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb al sinds 2 maanden een abonnement van een site totalgaming.com ik heb er nooit van gehoort en als ik die wil ophouden dan gaat naar payinfo. Het is 5€ per maand. Ik heb het al 2 keer probe...

MartaCH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een prepaid vodafone simkaart en heb nu een nieuwe sim (met hetzelfde nummer) als abbonnement. De sim heb ik in mijn mobiel geplaatst en geprobeerd het te activeren via Mijn Vodafone.... Inprin...

Zamora door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teleurstelling als ik wil verlengen Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik sta op het punt te willen verlengen nu het volgende, Ik woon zelf in Aalsmeer waar we geen mogelijkheid hebben om gebruik te maken van Ziggo! En als ik zelf kijk naar de aangeboden d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen