Yugovukasin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 11 pro max 64

Waarom als ik op instagram ben en ik zie Vodafone  dat de telefoon eenmalig rond 70 euro is en als ik via internet ga dan is de eenmalige bedrag rond de 370 euro vraag wil ik weten waarom dat is en waarom ik de aanbieding niet krijg via internet???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Yugovukasin 
Ik weet niet wat en wat je hebt gezien maar dit kan betekenen dat het een speciale aanbieding is en dat je echt alleen via die banner moet bestellen. Het kan ook fake zijn, dat je een advertentie ziet die niet waar is of dat het een buitenlandse Vodafone betreft (reclame vanuit het buitenland). 

Al het een advertentie is waar je op kan klikken dan kan het ook zijn dat je wel een Vodafone abonnement hebt maar dat je hem koopt via een tussen handelaar zoals PhoneHouse of Mobiel.nl of ander bedrijf. En dan liggen de prijzen van toestellen altijd anders dan bij Vodafone. Maar weet ook dat wanneer je op de website van Vodafone direct wil bestellen dat je daar ook kan aangeven hoeveel geld je zelf wil betalen. Bij punt 4, als ik me niet vergis, kan je aangeven hoeveel je voor je telefoon wil betalen, de eerste keer en dan krijg je een maandelijks bedrag te zien. 

Er zijn dus heel veel factoren te bedenken wat er nu aan de hand is met die reclame . Meer weten, geef dan de link van de reclame en/of plaats hier de foto van de reclame. 

Succes, fijn weekend, vrolijk Pasen en #BlijfThuis

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Yugovukasin 
Ik weet niet wat en wat je hebt gezien maar dit kan betekenen dat het een speciale aanbieding is en dat je echt alleen via die banner moet bestellen. Het kan ook fake zijn, dat je een advertentie ziet die niet waar is of dat het een buitenlandse Vodafone betreft (reclame vanuit het buitenland). 

Al het een advertentie is waar je op kan klikken dan kan het ook zijn dat je wel een Vodafone abonnement hebt maar dat je hem koopt via een tussen handelaar zoals PhoneHouse of Mobiel.nl of ander bedrijf. En dan liggen de prijzen van toestellen altijd anders dan bij Vodafone. Maar weet ook dat wanneer je op de website van Vodafone direct wil bestellen dat je daar ook kan aangeven hoeveel geld je zelf wil betalen. Bij punt 4, als ik me niet vergis, kan je aangeven hoeveel je voor je telefoon wil betalen, de eerste keer en dan krijg je een maandelijks bedrag te zien. 

Er zijn dus heel veel factoren te bedenken wat er nu aan de hand is met die reclame . Meer weten, geef dan de link van de reclame en/of plaats hier de foto van de reclame. 

Succes, fijn weekend, vrolijk Pasen en #BlijfThuis

Yugovukasin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yugovukasin . Welkom hier! 

Je laatste berichtje is helemaal leeg! Ik weet niet wat er fout gegaan is, was het een afbeelding? Wil je het nog eens proberen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic