madmiraal

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidige stand van zaken Esim

Goedendag,

Ik heb een nieuwe baan, met een  IPhoneXr.

Nu wil ik mijn prive nummer behouden, alleen heb ik geen zin om met 2 telefoon rond te lopen 😉

Wat is nu de huidige stand van zaken bij Vodafone? Ik ben al jaren klant, en ik neem niet aan dat Vodafone veel klanten wilt missen doordat de concurrentiewel voorbereid is op de toekomst?!

We zitten nu in Q2, dus '’in de loop van 2020'’ gaat inmiddels dichtbij komen.

Mark

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @madmiraal 
Ik wil niet al te bot over komen maar daar is al een topic over geopend. En voorlopig is Vodafone nog niet bezig met eSIM en je zal begrijpen dat Q2 voor de crisis en alle aanpassingen momenteel wat later zal worden. Ik verwacht zelf dat Vodafone dit naar achter heeft geschoven want je wil als bedrijf niet iets in de handel brengen wat misschien wel mis kan lopen en dan heb je daar de capaciteit niet voor om op te lossen. Wat veel bedrijven nu doen, wachten met grote aanpassingen tot de crisis weg is.

Dus als je daar nu echt gebruik van wenst te willen maken dan zal Vodafone je waarschijnlijk toch moeten gaan missen in de toekomst. Of je kan nog even wachten, maar ik kan niet kijken hoe lang je nog wil wachten. En ook gezien de tijd hoe lang iedereen bij Vodafone al wacht… 

Ja, lastig hoor. Maar denk dat je nog even moet wachten. 
Blijf op de hoogte via deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/esim-bij-vodafone-300176

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @madmiraal 
Ik wil niet al te bot over komen maar daar is al een topic over geopend. En voorlopig is Vodafone nog niet bezig met eSIM en je zal begrijpen dat Q2 voor de crisis en alle aanpassingen momenteel wat later zal worden. Ik verwacht zelf dat Vodafone dit naar achter heeft geschoven want je wil als bedrijf niet iets in de handel brengen wat misschien wel mis kan lopen en dan heb je daar de capaciteit niet voor om op te lossen. Wat veel bedrijven nu doen, wachten met grote aanpassingen tot de crisis weg is.

Dus als je daar nu echt gebruik van wenst te willen maken dan zal Vodafone je waarschijnlijk toch moeten gaan missen in de toekomst. Of je kan nog even wachten, maar ik kan niet kijken hoe lang je nog wil wachten. En ook gezien de tijd hoe lang iedereen bij Vodafone al wacht… 

Ja, lastig hoor. Maar denk dat je nog even moet wachten. 
Blijf op de hoogte via deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/esim-bij-vodafone-300176

madmiraal
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

'Hi Energieboy,

Liever een direct antwoord dan een antwoord waar we niets mee kunnen!

Maar in het fora die reeds zijn beschreven is het aardig stil. Daar andere providers binnen de eu, waaronder Vodafone zelf, al langere tijd aanbieden lijkt het mij een beetje vooruit schuiven. Dus vandaar dat ik even om een update vroeg, aangezien berichten van januari inmiddels redelijk verouderd zijn in de 21e eeuw 😉

 

Juist de '’crisis'’ zou innovatie moeten laten zien. Iedereen is afhankelijk van telefonie, en mensen houden massaal geld over om toch die nieuwe telefoon te komen. Maar ach, ik ben geen econoom 😉

Groetjes!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @madmiraal . Welkom hier. 

Allereerst; gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker dat je hier zo'n mooie telefoon bij krijgt 🙂
Logisch dat je het liefst met 2 telefoons rondloopt. Maar ja, wat niet is dat is er niet. Een update had je in dit geval kunnen zoeken en/of vragen in het daarvoor lopende topic. In dit geval; er is geen update en hebben we hier dus ook niets over gecommuniceerd de laatste maanden. Mochten we nieuwe informatie hebben, zullen we dit uiteraard delen :-). 

Voor het overzicht sluit ik dit topic nu, zodat we gesprekken met betrekking tot de esim in het lopende topic kunnen houden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic